خبر فوری

 
 
عملیات نیروهای امنیتی در کراچی و دستگیری 19 تن از ترور کنندگان
کد خبر :664555018

21:04 1398/02/16


برچسب ها : پاکستان, پلیس, ترور, سند, کراچی,

نیروهای مبارزه با تروریسم و پلیس در عملیات هایی مشترک در سرتاسر شهر کراچی ایالت سند، 19 تن از ترور کنندگان مذهبی را دستگیر و مقداری اسلحه کشف کردند.


 

به گزارش رازنیوز، نیروهای مبارزه با تروریسم و پلیس در عملیات هایی مشترک در سرتاسر شهر کراچی ایالت سند، 19 تن از ترور کنندگان مذهبی را دستگیر و مقداری اسلحه کشف کردند.
عامر فاروقی معاون بازرس کل منطقه شرقی کراچی طی مصاحبه خبری گفت: افراد دستگیر شده با نام های سعید عمران، وقار رضا، عباس، مطلوب موسوی و غیره در کشور همسایه آموزش نظامی دیده و در عملیات های ترور شخصیت های مذهبی نقش داشته اند.
وی تصریح داشت، افراد دستگیر شده در فعالیت هایی همچون: بکارگیری نیروهای فضای مجازی برای دستیابی به اهداف مورد نظر وقتل 50 نفر طی 31 عملیات دست داشته اند. افراد، پس از آموزش های لازمه در کشور همسایه، به کشور بازگشته و بادریافت مبلغ 40 هزار روپيه به طور ماهانه، اسلحه و خودرو، عملیات هایی انجام می‌داده اند.
طبق گفته عامر فاروقی، نام افراد دستگیر شده در فهرست افراد ربوده شده نیز موجود است و برخی دیگر از اعضای این تیم مخفی شده اند. گزارشی در این رابطه به تحصن کنندگان ارائه کرده ایم، نهادهای امنیتی به طور جدی درحال برقراری امنیت و تلاش در این رابطه هستند. سازمان مبارزه با تروریسم CTD نیز 6 تن از اعضای سپاه محمد را دستگیر کرده است. شش تن در عملیات علیه اورنگزیب فاروقی (رهبر سپاه صحابه) نقش داشته اند، طی 15 الی 20 روز گذشته هیچگونه عملیات ترور انجام نشده است.

ارسال نظر

 
1