خبر فوری

 
 
عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه کیچ ایالت بلوچستان
کد خبر :609730192

14:56 1397/11/11


برچسب ها : بلوچستان, عملیات نظامی, کیچ,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با کمک نیروی هوایی عملیات نظامی در مناطق مختلف شهرستان کیچ را آغاز نمودند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با کمک نیروی هوایی عملیات نظامی در مناطق مختلف شهرستان کیچ را آغاز نمودند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در سطح وسیعی از مناطق گورکوپ و هوشاپ از توابع شهرستان کیچ عملیات نظامی را آغاز نموده اند و نیروی هوایی نیز در حال همراهی و پشتیبانی از این عملیات میباشند.

مردم محلی در گفتگو با بلوچستان پست خبر دادند تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی شب گذشته از هوشاپ تا تلسر و گودر واقع در کیچ را تحت محاصره خود درآورده اند.

لازم بذکر است دو روز گذشته نیز نیروهای امنیتی اقدام به عملیات جستجو در مناطق دشت مزن بند و حومه از توابع شهرستان کیچ نمودند و به تفتیش منازل شهروندان بلوچ پرداختند.

بر اساس جدید ترین اخبار دریافت شده در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی، 3 نفر از افراد محلی بازداشت شده و به مکان نامشخص انتقال داده شدند.

طبق جزئیات این خبر، نام این سه فرد بازداشت و ناپدید شده، سولو فرزند بابو، ملا رشید فرزند کمالان و قمبر فرزند یوسف اعلام گردیده است.

طبق گفته مردم محلی درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه های مسلح آزادی طلب بلوچ در مناطق مختلف کیچ ادامه دارد اما تاکنون هیچگونه بیانیه ای از سوی منابع ارتش در این خصوص صادر نگردیده است.

ارسال نظر

 
1