خبر فوری

 
 
عملیات نظامی ارتش پاکستان در مناطق آواران، گچک و مشکه ایالت بلوچستان
کد خبر :1300974292

11:52 1399/07/01


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, شهروندان بلوچ, گچک, مشکه, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، عملیات نظامی در مناطق مختلف استان های آواران، گچک و مشکه را آغاز نموده اند و در جریان این عملیات یک شهروند بلوچ را نیز ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف بلوچستان که یک ماه گذشته آغاز گردیده است همچنان ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه در این خصوص خبر دادند نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه این روند، عملیات نظامی در مناطق مختلف استان های آواران، گچک و مشکه را آغاز نموده اند و در جریان این عملیات یک شهروند بلوچ را نیز ربودند.

طبق گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با یورش به مناطق مختلف استان آواران بلوچستان همچون پیراندر، جکرو، الله بخش بینت، درمان بینت، همل بازار، وادی توگلی، غلامو، قندهار، بخشی بازار و دیگر مناطق به عملیات نظامی پرداخته و این منطقه را به محاصره خود درآوردند.

نیروهای امنیتی پاکستان در این عملیات چندین خانه از اهالی این مناطق را به آتش کشیدند.

نیروهای ارتش پاکستان همچنین مناطق کلان، تیر کاشی، راغه و دیگر نقاط استان مشکه ایالت بلوچستان را نیز هدف حملات خود قرار داده و با محاصره این مناطق چندین مراکز ایست و بازرسی در مسیرهای مواصلاتی منتهی به این مناطق ایجاد نموده اند.

نظامیان پاکستان در این عملیات چندین نفر از چوپانان محلی را دستگیر و به مکان نامشخص منتقل نمودند، لازم به ذکر است مردم این مناطق از اقشار ضعیف و فقیر جامعه بوده که با استفاده از چوپانی و کشاورزی به امرار معاش روزانه خود می پردازند.

نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر این یک مغازه دار بلوچ به نام بشیر احمد فرزند دلشاد را نیز بازداشت و سپس به مکان نامشخص منتقل نمودند.

ارسال نظر

 
1