خبر فوری

 
 
عملیات تروریستی در کراچی پاکستان نافرجام ماند
کد خبر :948323736

10:16 1399/11/20


برچسب ها : اداره ملی مبارزه با تروریسم, بازداشت, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم, هلاکت,

در جریان این عملیات به دنبال تیراندازی تروریست ها نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با واکنش مناسب وارد درگیری با آنان شدند که در اثر آن یک تروریست به هلاکت رسیده و 5 تن دیگر نیز بازداشت شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| با اقدام به هنگام نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی و انجام عملیات اطلاعاتی دقیق، قصد تروریست ها برای انجام عملیات خرابکارانه در کراچی نافرجام گذاشته شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، راجا عمر خطاب مسئول دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در این خصوص خبر داد: پس از دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص حضور تروریست ها در یکی از ساختمان های واقع در شهرک شاه لطیف کراچی، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم وارد عملیات شدند.

وی افزود: در جریان این عملیات به دنبال تیراندازی تروریست ها نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با واکنش مناسب وارد درگیری با آنان شدند که در اثر آن یک تروریست به هلاکت رسیده و 5 تن دیگر نیز بازداشت شدند.

این مقام دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در ادامه گفت: تروریست ها یک دستگاه موتور سه چرخه را در مقابل درب ساختمان مستقر کرده بودند که در داخل آن مواد منفجره جاسازی شده بود و تروریست به صورت کامل برای انجام عملیات بزرگ تروریستی در سطح شهر آماده بودند.

راجا عمر خطاب در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سازمان ملی مبارزه با تروریسم(NACTA) چندی پیش با انتشار بیانیه ای نسبت به انجام عملیات بزرگ تروریستی در شهر کراچی هشدار داده بود و بر همین اساس ما از مدت ها این ساختمان را تحت رصد داشتیم، اقدامات لازم برای شناسایی تروریست به هلاکت رسیده و تروریست های بازداشت شده و انجام تحقیقات بیشتر آغاز شده است.

طبق گفته مقامات تیم خنثی سازی بمب از محل مخفیگاه این تروریست ها تعداد 4 جلیقه انفجاری، 15 بمب دست ساز، 4 قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ و 2 عدد راکت آر پی جی کشف و ضبط شده است که به منظور انجام کالبد شکافی به بخش تحقیقات ارسال شده است.

بخوانید: سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان نسبت به وقوع حمله بزرگ تروریستی در کراچی هشدار داد

ارسال نظر

 
1