خبر فوری

 
 
عمران خان: گروه های جهادی در دهه 80 میلادی توسط ارتش پاکستان ایجاد شدند
کد خبر :1820869841

10:48 1398/01/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, جهاد افغانستان, عمران خان,

ارتش پاکستان گروه های جهادی افغانستان را در دهه 80 میلادی ایجاد نمود که هدف این گروه های جهادی مبارزه با نیروهای اتحاد جماهیر شوروی بود، اکنون نیازی به حضور این گروه ها نیست و ما با حمایت های کامل ارتش در حال پایان دادن به این گروه های جهادی هستیم.


اسلام آباد: عمران خان با اشاره به دهه 1980 میلادی اظهار داشت: ارتش پاکستان گروه های جهادی افغانستان را در دهه 80 میلادی ایجاد نمود که هدف این گروه های جهادی مبارزه با نیروهای اتحاد جماهیر شوروی بود.

به گزارش راز نیوز به نقل از نیویورک تایمز، نخست وزیر پاکستان با اذعان به اینکه گروه های جهادی افغان توسط ارتش پاکستان در دهه 80 میلادی به منظور مبارزه با اتحاد جماهیر شوروری تشکیل داده شد، گفت: اکنون نیازی به حضور این گروه ها نیست و ما با حمایت های کامل ارتش در حال پایان دادن به این گروه های جهادی هستیم.

وی در ادامه گفتگو با این خبرگزاری آمریکایی با اشاره به انتخابات قریب الوقوع هند اظهار داشت: حزب حاکم بی جی پی هند در صورت احساس خطر شکست در انتخابات دست به اقدام به نظامی علیه پاکستان و هدف قرار دادن مسلمانان هند خواهد زد.

وی افزود: رهبران هند و اسرائیل با کاهش محبوبیت در بین ملت خود مواجه هستند و برای کسب آرا مردمی در حال گمراه نمودن آنان هستند، این مقامات برای پیروزی در انتخابات تا چه میزان به پیش خواهند رفت، هردو کشور، قعطنامه های سازمان ملل را به تمسخر گرفته اند، دولت های اسرائیل و هند مناطق کرانه باختری و کشمیر را تحت اشغال خود درآورده اند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که حزب کنگره هند به پیروزی در انتخابات دست یابد، گفتگو و توافق در خصوص موضوع کشمیر بسیار دشوار خواهد شد، اما در صورت روی کار آمدن مجدد حزب حاکم هند می توان نسبت به توافق درباره موضوع کشمیر امیدوار بود.

ارسال نظر

 
1