خبر فوری

 
 
عمران خان: پاکستان هیچگونه ارتباطی با گروه تروریستی جیش محمد ندارد
کد خبر :1853967984

15:54 1398/01/07


برچسب ها : جیش محمد, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, هند,

عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: پاکستان هیچگونه ارتباطی با گروه تروریستی جیش محمد ندارد و اقداماتی که در حال حاضر علیه گروه های تروریستی صورت گرفته است، پیش از این انجام نشده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: پاکستان هیچگونه ارتباطی با گروه تروریستی جیش محمد ندارد و اقداماتی که در حال حاضر علیه گروه های تروریستی صورت گرفته است، پیش از این انجام نشده است.

عمران خان در گفتگوی خود با یک نشریه بریتانیایی گفت: هند به مریضی جنگ طلبی مبتلا گشته است، نخست وزیر هند یک شخص هیجان زده است، وی با حمله به پاکستان هردو کشور را به جنگ کشانده است.

وی افزود: دولت مودی، حادثه پولواما را برای شعله ور نمودن آتش جنگ استفاده نمود، حمله پولواما نتیجه اقدامات دولت ضد مسلمان دهلی نو و سیاست های سخت آن در کشمیر هند است.

نخست وزیر پاکستان خاطر نشان کرد: پاکستان هیچگونه ارتباطی با گروه تروریستی جیش محمد ندارد، در پاکستان جدید هیچ جایگاهی برای تروریسم وجود ندارد، عملیات علیه گروه های تروریستی در پاکستان جریان دارد، اقداماتی که در حال حاضر علیه گروه های تروریستی صورت می پذیرد پیش از این انجام نشده است.

وی ادامه داد: ما برای استحکام اقتصاد پاکستان مصمم هستیم، چین همواره در کنار پاکستان حضور داشته است و ما قدردان همکاری چین هستیم.

ارسال نظر

 
1