خبر فوری

 
عمران خان:پاکستان دیگر شریک جنگ کسی نخواهد شد
کد خبر :26756709

15:23 1397/06/16


عمران خان اظهار داشت:پاکستان دیگر شریک جنگ هیچ کشوری نخواهد شد و سیاست های خارجه ما نیز فقط برای رفاه و آسایش مردم تعیین خواهد شد


 

اسلام آباد:به گزارش نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس نیوز،عمران خان در سخنرانی مراسم رسمی دولت پاکستان به مناسبت روز دفاع پاکستان در محل دفتر مرکزی ارتش برگزار شد،اظهار داشت:پاکستان دیگر شریک جنگ هیچ کشوری نخواهد شد و سیاست های خارجه ما نیز فقط برای رفاه و آسایش مردم تعیین خواهد شد.میان افراد دولتی و نظامی هیچ اختلافی وجود ندارد و همه با هم در مرگ و زندگی همراه یکدیگر خواهیم بود.

وی گفت:پاکستان بر مبنای اسلام تشکیل گردیده است و خدای متعال،نعمات مختلف را به پاکستان هدیه نموده است.

وی ابراز داشت:بیشتر از جنگ و حملات نظامی،فساد در ادارات و سازمان ها است که کشور را به نابودی می‌کشاند،دخالت سیاست در ادارات و سیاسی بازی در دفاتر،سازمان های ما را نابود کرده است و ما باید ادارات خود را از شر فساد و رانت،پاک نماییم.

تنها نهاد ارتش هست که در آن منصب و سمت بر اساس شایستگی و لیاقت به افراد اعطا می‌گردد و ما باید بقیه سازمان ها و نهادها را همچون ارتش بر اساس شایسته سالاری استوار کنیم.

وی در ادامه سخنرانی خود به مشکلات اساسی پاکستان اشاره نمود و اظهار داشت:علاوه بر مشکل آب و برق،مشکل بدهکاری کشور است،مشکل بدهکاری به صورت کلان و در حد و اندازه بیش از تصور هست.

ما به یک ملت واحد تبدیل خواهیم شد و این زمانی تحقق خواهد یافت که طبقات پائین جامعه و مردمان فقیر از حقوق خود برخوردار شوند.

ارسال نظر

 
1