خبر فوری

 
 
عمران خان خواستار قدرتمند شدن عربستان در جهان
کد خبر :193283940

20:43 1397/11/27


برچسب ها : امارات, پاکستان, چین, عربستان, عمران خان, محمد بن سلمان, ولی عهد عربستان,

، عمران خان نخست وزیر پاکستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: عربستان همیشه به عنوان برادر برای پاکستان بشمار آمده و پاکستان خواستار قدرتمند شدن عربستان سعودی در جهان است.


 

به گزارش راز نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: عربستان همیشه به عنوان برادر برای پاکستان بشمار آمده و پاکستان خواستار قدرتمند شدن عربستان سعودی در جهان است.

وی در ادامه افزود: اصلاحاتی که توسط محمد بن سلمان در عربستان به وجود آمده اند را طبق لزومات عصر جدید می توان اصلاحاتی تاریخ ساز شمرد. عربستان همیشه به عنوان کشور دوست برای پاکستان بوده است. پاکستان خواستار قدرتمند شدن عربستان در جهان است. پاکستان در این موضوع حمایت کامل خود را با عربستان اعلام می کند. روابط بین دو کشور ریشه تاریخی دیرینه ای دارند. به همین منظور از سرمایه گزاری عربستان در پاکستان به طور گسترده ای استقبال می کنیم. ملت پاکستان مشتاقانه منتظر آمدن ولی عهد هستند.

وی در ادامه از اقدامات ولی عهد عربستان اظهار خرسندی کرد. از جوانان و دانشجویان و تمام موسسات آموزشی انتظار می رود که برای ایجاد تغییرات جدید از ولی عهد عربستان حمایت کنند. وی در مورد سفر محمد بن سلمان به پاکستان اظهار داشت : کل ملت پاکستان مشتاقانه منتظر رسیدن ولی عهد به پاکستان هستند.

عمران خان از عربستان و امارات برای کمک های مالی تشکر کرد. وی در این موقع ابراز کرد: پاکستان درگیر مشکلات اقتصادی زیادی است که در این وضعیت بحرانی که پاکستان قادر به پرداخت قرضهای خود به بانک بین المللی پول نبود. کشورهای دوست همسایه اعم از عربستان، امارات و چین با کمک های مالی حق برادی خود را ادا کردند. دولت پاکستان این کمک های مالی را هرگز فراموش نمی کند.

ارسال نظر

 
1