خبر فوری

 
 
عمران خان: جامعه جهانی علیه فعالیت های هند در منطقه کشمیر اقدام نماید
کد خبر :1048162317

12:31 1398/09/19


برچسب ها : جامو و کشمیر, روز جهانی حقوق بشر, شورای امنیت سازمان ملل متحد, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت: کشورهای دنیا علیه فعالیت‌های هند در منطقه کشمیر و الحاق غیرقانونی آن به هند وارد میدان شود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت: کشورهای دنیا علیه فعالیت‌های هند در منطقه کشمیر و الحاق غیرقانونی آن به هند وارد میدان شود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در صفحه توییتر خود اظهار داشت: مسلمانان دنیا در روز جهانی حقوق بشر، پیام حضرت رسول اکرم(ص) که مبتنی بر مساوات، عدل و حفظ حقوق بشر می‌باشد را سرلوحه کردار و پندار خود قرار دهند، زیرا وی نخستین شخصیتی است که مبانی حقوق انسان و عظمت انسان را بنیان نهاد.

عمران خان افزود: دولت بنده با تأثر از تعالیم ناب پیامبر اسلام(ص) به‌ویژه خطبه پایانی وی و وظایف تعیین شده در قانون اساسی، مصمم برای حمایت از حقوق همه شهروندان بدون هیچ‌گونه تبعیض و تفاوت است.

وی همچنین در پیام دیگری در صفحه توییتر خود خاطرنشان کرد: در روز جهانی حقوق بشر ، باید از جامعه جهانی، شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای فعال درزمینهٔ حفظ قوانین بین‌المللی درخواست کنیم تا علیه فعالیت‌های هند در منطقه کشمیر و الحاق غیرقانونی آن اقدام نمایند.

ارسال نظر

 
1