خبر فوری

 
عمران خان : تهدید جنگ را با اتخاذ تصمیمات به موقع و دقیق پایان دادیم
کد خبر :1067403668

19:45 1397/12/15


برچسب ها : پارلمان, پاکستان, تروریست, تروریسم, جنگ, صلح, هند,

نخست وزیر پاکستان عمران خان طی بیانیه ای ابراز داشت که با اتخاذ تصمیمات به موقع و دقیق توانستیم تهدید جنگ را پایان دهیم.


 

 

به گزارش راز نیوز، نخست وزیر پاکستان عمران خان طی بیانیه ای ابراز داشت که با اتخاذ تصمیمات به موقع و دقیق توانستیم تهدید جنگ را پایان دهیم.
وی این بیانات را طی سخنرانی در اجلاس پارلمانی حزب تحریک انصاف PTI به ریاست خود اظهار داشت. در این نشست، لایحه اصلاحات اقتصادی 2018 و 19 میلادی نیز به تصویب رسید. همچنین وی در این نشست، توجه اعضای پارلمان در رابطه با تنش های میان پاکستان و هند را جلب کرده و افزود : باتوجه به این نکته که درگیری‌های میان دو کشور کاهش یافته است، اما همچنان خطر جنگ وجود دارد. وی طی اشاره به اعمال تحریم های دولت علیه گروه های تکفیری اذعان داشت که این اقدام موضوعی داخلی است و بدون هیچ گونه فشاری از سوی قدرت های خارجی انجام شده است. ما برای دنیا ثابت کرده ایم که تصمیماتی را خواهیم گرفت که به نفع منافع ملی باشد.
 
اعضای پارلمان نیز با قابل تحسین خواندن اقدامات نخست وزیر عمران خان در زمینه صلح، از رسیدن پیام مثبت پاکستان به سرتاسر جهان گفتند و همچنین از وزیر امور خارجه این کشور محمود قریشی نیز بابت دیپلماسی مثبت تشکر و به وی تبریک گفتند.

ارسال نظر

 
1