خبر فوری

 
 
عمران خان: تمامی همکاری های لازم با سرمایه گذاران ترکیه ای در پاکستان را خواهیم داشت
کد خبر :1169899838

09:55 1397/10/14


برچسب ها : پاکستان, ترکیه, عمران خان,

، پاکستان از فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری برخوردار است و ما تمامی همکاری های لازم را با سرمایه گذاران ترکیه ای خواهیم داشت.


 

آنکارا: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، عمران خان نخست وزیر پاکستان که روز گذشته به ترکیه سفر کرده است، طی سخنانی در انجمن تجارت اتحادیه اتاق ها و مبادلات کالایی ترکیه اظهار داشت: افزایش روابط تجاری در سطوح عالی میان پاکستان و ترکیه، امری ضروری در حال حاضر است، پاکستان از فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری برخوردار است و ما تمامی همکاری های لازم را با سرمایه گذاران ترکیه ای خواهیم داشت.

وی گفت: فعالیت های تجاری و اقتصادی بسیاری در پاکستان به علت پروژه کریدور اقتصادی پاکستان-چین آغاز گردیده است و در راستای این پروژه اقتصادی، مناطق اقتصادی ویژه در حال راه اندازی هستند.

وی افزود: دولت پاکستان به دنبال ایجاد مدیریت بهتر و هدفمند در پاکستان است و ما در آماده سازی شرایط و تسهیلات برای سرمایه گذاران خارجی در پاکستان هستیم.

عمران خان در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط گردشگری بسیاری در پاکستان وجود دارد و 20 قله بلند دنیا در پاکستان قرار دارند که فرصت خوبی برای ایجاد کوهنوردی بین المللی را به وجود آورده است.

وی گفت: 120 میلیون نفر جمعیت جوان در پاکستان وجود دارد که میتوانند نقش بسیار مهمی در اقتصاد پاکستان ایفا نمایند.

وی افزود: در پنج سال آینده، 5 میلیون واحد مسکن ارزان ساخته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1