خبر فوری

 
 
عمران خان: برای به رسمیت شناختن اسرائیل، از سوی کشورهای دوست تحت فشار قرار داریم
کد خبر :1768601904

14:19 1399/08/24


برچسب ها : به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و عربستان سعودی, رژیم صهیونیستی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, کشورهای عربی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در جدیدترین اظهارات خود از تحت فشار بودن دولت پاکستان از سوی کشورهای دوست برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خبر داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان در جدیدترین اظهارات خود از تحت فشار بودن دولت پاکستان از سوی کشورهای دوست برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخست وزیر پاکستان در جریان گفتگوی اختصاصی با یکی از شبکه های خبری محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان فشار قدرت های خارجی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ابراز داشت: در حال حاضر به دلیل تاثیر پذیرفتن دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی به ویژه در زمان ترامپ و سیاست های آمریکا در منطقه خاورمیانه باعث آغاز موج فشار علیه ما برای به رسمیت شناختن اسرائیل شده است.

وی گفت: هیچگاه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به ذهن من خطور نکرده است، ما هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، زیرا ما از ابتدا پیرو نگرش و دیدگاه قائد اعظم(رهبر فقید پاکستان) بوده و هستیم، قائد اعظم صراحتا اعلام کرد تا زمانی که دولت مستقل فلسطین تشکیل و حقوق مسلم مردم فلسطین به آنان ارائه نشود، ما اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

خبرنگار شبکه محلی پاکستان در پایان این اظهارات نخست وزیر پاکستان گفت: با این وجود شما تحت فشار قرار دارید؟ این فشارها از ناحیه کشورهای غیر مسلمان است یا کشورهای برادر و مسلمان شما را تحت فشار قرار داده اند؟

عمران خان ابتدا در واکنش به این اظهارات گفت: بهتر است به این موضوع نپردازیم، وی سپس افزود: بسیاری از موضوعات وجود دارند که ما نمی توانیم در مورد آنها اظهار نظر کنیم، زیرا می نخواهیم کشورهای دوست خود را برنجانیم، شما بگذارید پاکستان به کشوری مستقل تبدیل شود، سپس اینگونه سوالات را از من بپرسید.

ارسال نظر

 
1