خبر فوری

 
 
عضویت کشتی جدید پیشرفته پی ان اس یرموک به ناوگان نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :460960767

16:54 1399/04/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, ناو جنگی, نیروی دریایی پاکستان,

دریابان ارشد جاوید سخنگوی نیروی دریایی پاکستان در بیانیه ای از برگزاری مراسم عضویت کشتی پیشرفته جدید پی ان اس یرموک در ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان در حوضه نیروی دریایی در کراچی خبر داد .


کراچی: به گزارش راز نیوز| دریابان ارشد جاوید سخنگوی نیروی دریایی پاکستان در بیانیه ای از برگزاری مراسم عضویت کشتی پیشرفته جدید پی ان اس یرموک در ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان در حوضه نیروی دریایی در کراچی خبر داد و گفت: دریابد ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان به عنوان مهمان خصوصی در این مراسم شرکت کرد.

 

 

دریابد طی سخنرانی در مراسم، عضویت این کشتی در ناوگان نیروی دریایی را یک موفقیت چشمگیر عنوان کرد و افزود: عضویت این کشتی موجب تقویت دفاع از منافع دریایی و مرز های آبی خواهد شد. نیروی دریایی توانایی پاسخ دادن به هرگونه تجاوز احتمالی را به نحو احسنت دارد و ساخت این کشتی با همکاری کشتی سازی رومانی و تیم پروژه ای در مدت زمان کوتاه قابل تحسین است. این کشتی جدید جنگی مجهز به پیشرفته ترین سلاح ها و سیستم های دفاعی بوده و قادر به حمل بالگرد و پهپباد و انجام عملیات های دریایی را دارد. به زودی دومین کشتی از این سری به اسم پی ان اس تبوک نیز به ناوگان نیروی دریایی ملحق خواهد شد.

ارسال نظر

 
1