خبر فوری

 
 
عدم موفقیت عملیات تروریستی الطاف حسین در کلانشهر کراچی
کد خبر :145704874

17:23 1397/10/02


برچسب ها : MQM, پاکستان, جنبش ملی متحد,

نیروهای امنیتی پاکستان با اقدام به موقع و موثر موجب ناکامی عملیات ضد ارتش موسس جنبش متحد ملی MQM الطاف حسین در پاکستان شدند.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از اردو پوینت، نیروهای امنیتی پاکستان با اقدام به موقع و موثر موجب ناکامی عملیات ضد ارتش موسس جنبش متحد ملی MQM الطاف حسین در پاکستان شدند. براساس خبر منتشر شده، بنیانگذار جنبش متحد ملی پاکستان MQM الطاف حسین مجددا تحت برنامه ای خواستار ایجاد ناامنی در کلانشهر کراچی و اجرای عملیاتی ضد ارتش پاکستان در سالروز شهدای پاکستان بوده است، اما با اقدام به موقع و سریع نیروهای امنیتی این عملیات به مرحله اجرایی نرسید. طبق اطلاعات به دست آمده ،نیروهای امنیتی پاکستان با اقدام به موقع توانستند گروه تروریستی که خواستار اجرایی کردن عملیات تروریستی بوده است را منهدم کنند.


در این گزارش آمده است که، بنیانگذار جنبش ملی متحد پاکستان الطاف حسین که در گذشته نیز به حمایت و پشتیبانی سازمان اطلاعاتی هند ' را ' عملیات های تروریستی در کلانشهر کراچی انجام می داده است، همچنان بر این اقدامات غیر انسانی خود پافشاری کرده و مجددا خواستار ناامنی در کلانشهر کراچی که نبض اقتصادی پاکستان شناخته می شود، بود. گفتنی است الطاف حسین پس از سخنرانی ضد پاکستان در دو سال گذشته، وی را از سیاست خارج کرده بودند، اما با این وجود نیز وی همچنان در حال برنامه ریزی برای عملیات های نا امن کننده در پاکستان است.

الطاف حسین امسال نیز در سالروز شهدای پاکستان خواستار ایجاد ناامنی در کراچی بوده است. وی درصدد آن بود تا با استفاده از اعضای ملی متحد بخش لندن به صورت آشکار علیه ارتش پاکستان اقدام تروریستی انجام دهد. اما با اقدامات به موقع نیروهای امنیتی ، این عملیات اجرایی نشد.

ارسال نظر

 
1