خبر فوری

 
 
عدم توجه به مسائل بلوچستان موجب نتایج سنگینی خواهد شد اختر مینگل
کد خبر :629621736

22:02 1397/08/02


برچسب ها : اختر مینگل, بلوچستان, حزب ملی بلوچستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمھور پاکستان,

دیدار اختر مینگ رئیس حزب ملی بلوچستان با رئیس جمهور پاکستان در این دیدار اختر مینگل اظهار داشت که عدم توجه به مسائل بلوچستان نتایج سنگینی را خواهد داشت


عدم توجه به مسائل بلوچستان موجب نتایج سنگینی خواهد شد اختر مینگل

 

دیدار اختر مینگ رئیس حزب ملی بلوچستان با رئیس جمهور پاکستان

 در این دیدار اختر مینگل اظهار داشت که عدم توجه به مسائل بلوچستان نتایج سنگینی را خواهد داشت۔

 

 

بلوچ ها اولین کسانی اند که بر بندر گوادر حق دارند لذا دولت فیدرال باید برای خوشحالی و مشکلات بلوچستانی توجهات خاصی داشته باشد۔

 

 

رئیس حزب ملی بلوچستان و افراد دیگر این حزب در دیدار با رئیس جمهور پاکستان دکتر عارف علوی اظهار داشتند که دولت باید نکات شش گانه از سوی این حزب را عملی کند واز سوی دیگر اعضای حزب ملی بلوچستان به  رئیس جمهور در باره مشکلات آب، گاز،برق،بهداشت و آموزش توضیحات دادند وهمچنین در باره بندر گوادر تفصیلا گفتگو کردند۔

 

 

علاوه بر این عضو مجلس بلوچستان میر حمل کلمتی رئیس جمهور را از تحرکات غیر قانونی تریلی ها و از مشکلات ماهی گیرها آگاه نمود۔

 

 

میر حمل کلمتی اظهار داشت ماهی گیر های غیر رسمی بلوچستان مثل ماهی گیر های صنعتی می باشند و بدون شامل کردن آنها در صنعت ماهی گیری خواب های پیشرفت بدون تعبیر خواهد ماند وی افزود دولت باید مشکلات ماهی گیرها و مشکلات راهی و خیابانی را حل کند۔

 

 

دکتر عارف علوی ابراز امیدوری کرد که مشکلات بلوچستان حل خواهد شد و به نکات شش گانه حزب ملی بلوچستان عمل خواهیم کرد۔

 

 

رئیس جمهور پاکستان افزود مشکلات گوادر وبلوچستان را بر اساس اولویت ها حل خواهیم کرد

 

 

رئیس مجهور پاکستان از مقامات ذی ربط خواسته است گزارش تفصیلی در باره فعالیت های غیر قانونی در گوادر و بلوچستسان ارائه شود و ابراز نمود طی ۱۵ روز دیگر مشکلات بلوچستاسن حل خواهد شد۔

ارسال نظر

 
1