خبر فوری

 
 
عاطف بخاری طی گفتگو با سفیر ژاپن: مناطق ویژه اقتصادی بهترین فرصت برای سرمایه گذاران است
کد خبر :1028371145

13:50 1399/09/15


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تجارت, ژاپن, سرمایه گذاری, سفیر ژاپن, عاطف بخاری,

طی دیدارسفیر ژاپن با رئیس هیدت سرمایه گذاری پاکستان، طرفین به گفتگو در مورد فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان، تقویت همکاری ها و تجارت دوجانبه پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با حضور در دفتر ریاست هیئت سرمایه گذاری پاکستان با عاطف بخاری دیدار کرد.

عاطف بخاری رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان در این دیدار با آگاه سازی سفیر ژاپن از فرصت های سرمایه گذاری موجود برای تجار ژاپنی در پاکستان، به طور مفصل در مورد پروژه های آتی با وی به گفتگو پرداخت و توضیحاتی درباره شرکت ژاپنی ها در پروژه ای برای بالا بردن سطح سیستم تامین آب و مدیریت در فیصل آباد ارائه کرد. وی افزود: انتظار می رود سرمایه گذاری ژاپنی در صنعت خودرو، نساجی و ماهیگیری انجام شود و همچنین راه های سرمایه گذاری در بخش های دارو سازی، کشاورزی و فرآوری مواد غدایی درحال بررسی است.

سفیر ژاپن با تاکید بر مشارکت اقتصادی درحال رشد ونیاز به گفتگوی منظم بین جوامع تجاری دوطرف، بر نیاز به دفتر مرکزی بازرگانان پاکستان در اوزاکا تاکید کرد.

عاطف بخاری ضمن ابراز اطمینان در رابطه با گفتگو با وزارت امور خارجه پاکستان در این مورد، گزارشی از مناطق ویژه اقتصادی درحال فعالیت تحت سی پیک ارائه کرد و گفت: مناطق ویژه اقتصادی بهترین فرصت برای سرمایه گذاران است تا با سرمایه گذاری در این بخش ها، بهترین سود را کسب کنند.

همچنین در ادامه این گفتگو، بر محور های آینده توسعه دهندگان ژاپنی در دابجی و انگیزه های اقتصادی برای سرمایه گذاری در سایر مناطق ویژه اقتصادی رایزنی و تبادل نظر انجام شد. مقامات دو کشور از تلاش های جاری برای تقویت تجارت میان دو کشور استقبال کردند. عاطف بخاری در پایان این گفتگو، در زمینه همکاری کامل هیئت سرمایه گذاری پاکستان با ژاپن ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1