خبر فوری

 
 
عارف علوی: پاکستان خواهان تقویت روابط خود با آذربایجان در بخش دفاعی، تجاری، فرهنگی و گردشگری است
کد خبر :1785835841

12:34 1400/03/14


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, دکتر عارف علوی, رئیس پارلمان آذربایجان, رئیس جمهور پاکستان,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با رئیس پارلمان آذربایجان بر عزم پاکستان برای توسعه همکاری ها با آذربایجان در بخش های مختلف تجاری، دفاعی، فرهنگی و گردشگری تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با رئیس پارلمان آذربایجان بر عزم پاکستان برای توسعه همکاری ها با آذربایجان در بخش های مختلف تجاری، دفاعی، فرهنگی و گردشگری تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم صاحبه غفاراوا رئیس پارلمان آذربایجان روز جمعه با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار نمود.

دکتر عارف علوی در این دیدار اظهار داشت: پاکستان خواهان تقویت بیش از پیش روابط خود با آذربایجان در بخش های دفاعی، تجاری، فرهنگی و گردشگری است، دو کشور دارای روابط مبتنی بر ارزش های مشترک فرهنگی و مذهبی برخوردراند و دارای مواضع مشترکی در زمینه مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی می باشند.

وی همچنین بر ضرورت تبادل هیئت های عالی رتبه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه تاکید کرد.

سرکار خانم صاحبه غفاراوا رئیس پارلمان آذربایجان نیز در این دیدار ابراز داشت: دو کشور نیازمند توسعه روابط در سطوح مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و استراتژیک می باشند.

وی افزود: مردم و رهبران سیاسی آذربایجان قدردان حمایت پاکستان در زمینه مسئله قره باغ هستند، آذربایجان به حمایت های خود از مسئله کشمیر در هر سطح ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1