خبر فوری

 
طرح شوم یهود و هندو علیه سه کشور اسلامی در خاورمیانه / امید عربستان به بهبودی روابطش با ایران
کد خبر :2106737258

17:28 1398/07/05


برچسب ها : اسرائیل, ایران, پاکستان, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, هند, هندو, یهود,

مظهر برلاس مقاله نویس و خبرنگار پاکستانی در مقاله اخیر خود نوشت: درحال حاضر ضروری است تا توطئه یهود و هندو را بشناسیم که این دو برای سه کشور اسلامی طرح خطرناکی را آماده کرده اند. طبق این طرح شوم، زمانیکه هند به پاکستان حمله کرد، همزمان با آن درگیری میان عربستان و ایران نیز آغاز شود...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، مظهر برلاس مقاله نویس و خبرنگار پاکستانی در مقاله اخیر خود طی گفتگو در رابطه با وضعیت فعلی پاکستان ، جنایات در حال جریان هند در کشمیر اشغالی و جامعه جهانی نوشت: عمران خان فردی باهوش، خستگی ناپذیر، سخت کوش بوده و توانایی بیان موضع خود باشجاعت هرچه تمام تر را دارد. وی در رابطه با شرکت ترامپ در اجتماع نریندرا مودی در آمریکا گفت: زمانیکه مودی گفت " ما ماده 370 درباره کشمیر را پایان دادیم، پس بایستید و آن را تایید کنید" ، همه به جز مقامات آمریکایی و رئیس جمهور آمریکا، ایستادند. متاسفانه رسانه های پاکستان این مورد را مورد پوشش قرار ندادند، اما رسانه های پاکستان موظف بودند با به نمایش گذاشتن این بخش از اجتماع مودی، بیان کنند که آمریکا موضع هند در رابطه با ماده 370 کشمیر را رد کرده است. مظهر برلاس خاطر نشان کرد، باعث تاسف است که پیروان هزاران خدا متحد شده اند اما پیروان یک خدا در گسستگی و انفصال به سر میبرند. وضعیت کشورهای اسلامی نیز چون شهروندان پاکستانی است که ذیل پرچم کشور خود متحد نمی شوند. درحال حاضر ضروری است تا توطئه یهود و هندو را بشناسیم که این دو برای سه کشور اسلامی طرح خطرناکی را آماده کرده اند. طبق این طرح شوم، زمانیکه هند به پاکستان حمله کرد، همزمان با آن درگیری میان عربستان و ایران نیز آغاز شود، تا به این طریق هیچ یک از سه کشور اسلامی قادر به کمک به پاکستان و یا دو کشور دیگر نباشند و به این وسیله نفوذ و استقرار اسرائیل در منطقه تثبیت شود. نگاه طمع آمیز اسرائیل علاوه بر اردن، بر بخش هایی از عربستان سعودی نیز متمرکز شده است. وی ابراز داشت که درصورت موفقیت نخست وزیر پاکستان در زمینه ایفای میانجیگری میان دو کشور عربستان سعودی و ایران، طرح شوم یهود با شکست مواجه خواهد شد.

از طرفی هارون رشید یکی دیگر از خبرنگاران پاکستانی مدعی شده است که ولیعهد عربستان در گفتگو با نخست وزیر پاکستان علاقه عربستان برای گفتگو با ایران را ابراز داشته است. هارون افزود: عربستان سعودی محتاط است و به دنبال مسیر و پشتیبانی برای برپایی و بهبودی روابط خود با ایران است. بنابراین پاکستان باید در این زمینه تلاش های خود را بکار گیرد. نخست وزیر با استفاده از کمک و همکاری های نخست وزیر مالزی و رئیس جمهور ترکیه باید این مسئله را حل و فصل کند.

ارسال نظر

 
1