خبر فوری

 
 
طرح تروریستی برای حمله به مرکز آموزش پلیس در سعید آباد ایالت سند نافرجام ماند
کد خبر :1588546487

15:12 1400/01/30


برچسب ها : پلیس ایالت سند, جامشورو, حمله تروریستی, حیدرآباد, خنثی سازی عملیات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم,

طرح حمله تروریستی به مرکز آموزش پلیس در منطقه سعید آباد ایالت سند با بازداشت 5 تروریست در جامشورو توسط نیروهای امنیتی پاکستان نافرجام گذاشته شد.


حیدرآباد: به گزارش راز نیوز| طرح حمله تروریستی به مرکز آموزش پلیس در منطقه سعید آباد ایالت سند با بازداشت 5 تروریست در جامشورو توسط نیروهای امنیتی پاکستان نافرجام گذاشته شد.

عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم (CTD) پلیس ایالت سند ظهر امروز در یک نشست خبری مشترک به همراه سرهنگ شبیر فرمانده نیروهای رنجرز از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به منطقه سعید آباد ایالت سند خبر داد و گفت: در عملیات مشترک نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند و نیروهای رنجرز در منطقه جامشورو واقع در نزدیکی شهر حیدرآباد 5 تروریست بازداشت شدند.

وی افزود: تروریست های بازداشت که قصد حمله تروریستی به مرکز آموزش پلیس در سعید آباد را داشتند، تمامی اطلاعات و تصاویر مربوط به این مرکز آموزشی را از پیش تهیه و منطقه را به صورت کامل و دقیق مورد شناسایی قرار داده بودند.

این مقام دایره مبارزه با تروریسم پلیس خاطرنشان کرد: در میان این 5 تروریست 2 فرد انتحاری نیز وجود دارد که قصد داشتند با استفاده از جلیقه های انفجاری خود مرکز آموزشی پلیس ایالت سند واقع در منطقه سعیدآباد را هدف قرار دهند.

طبق گفته وی از این تروریست ها 2 عدد جلیقه انفجاری، نقشه مرکز آموزشی سعید آباد، چند دستگاه تلفن همراه، سی دی، لباس فرم پلیس به همراه سه قبضه اسلحه اس ام جی و 2 قبضه اسلحه کلت 9 میلیمتری به همراه خشاب کشف و ضبط شده است، این تروریست ها از طریق مرز طورخم از خاک افغانستان وارد کشور شده و خود را به داخل ایالت سند رسانده اند.

معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم پلیس در ادامه گفت: اسامی این افراد عبارت است از شیراز اکبر معروف به حمزه، لیاقت علی معروف به حُذیفه، میرویس معروف به حشام، عامرخان و نگار علی معروف به زید که دو تن از این افراد به نام های عامرخان و نگار علی تروریست های انتحاری بودند.

 

 

ارسال نظر

 
1