خبر فوری

 
 
طرح تروریستی با کشف مقادیر زیادی مواد منفجره و مین نافرجام ماند
کد خبر :1068845516

14:16 1400/04/01


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, تیم خنثی سازی بمب, خنثی سازی عملیات تروریستی,

پلیس ایالت خیبر پختون خوا در اقدامی به هنگام در منطقه جمرود مقادیر زیادی مواد منفجره به همراه تعداد زیادی مین کشف و ضبط نمودند و طرح ترویست ها را نافرجام گذاشت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پلیس ایالت خیبر پختون خوا در اقدامی به هنگام در منطقه جمرود مقادیر زیادی مواد منفجره به همراه تعداد زیادی مین کشف و ضبط نمودند و طرح ترویست ها را نافرجام گذاشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این عملیات اطلاعاتی پلیس ایالت خیبر پختون خوا که در منطقه کوهستانی ورمندور میله در جمرود از توابع شهرستان خیبر صورت گرفت، تعدادی قابل توجهی مین به همراه مواد منفجره از داخل یک غار کشف گردید.

طبق گفته وسیم ریاض افسر پلیس شهرستان خیبر این مقادیر از مواد منفجره به همراه مین برای انجام عملیات خرابکارانه پنهان شده بود، تعداد وسیعی از نیروهای پلیس پس از اطلاع از این خصوص در محل حضور یافته و مین های موجود در غار را شناسایی و استخراج نمودند.

تیم خنثی سازی بمب نیز که در محل کشف مین ها حضور یافته بود، با منفجر نمودن یک مین در میدان خالی از سکنه طرح تروریست ها را نافرجام گذاشت.

افسر پلیس شهرستان خیبر در ادامه افزود: پرونده ای قضایی در این خصوص به نام افراد ناشناس تشکیل گردیده است و تلاش ها برای شناسایی و بازداشت تروریست ها ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1