خبر فوری

 
طاهر محمود اشرفی: دولت و مردم پاکستان برای حفاظت از تمامیت ارضی عربستان سعودی و اماکن مذهبی قاطع بوده و هیچگونه سازشی نخواهند کرد
کد خبر :963621714

12:38 1400/03/31


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حمله پهپادی, حوثی ها, طاهر اشرفی,

حافظ طاهر محمود اشرفی نماینده خصوصی نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی مذهبی و خاورمیانه در بیانی گفت: مردم و دولت پاکستان برای حفاظت از تمامیت ارضی عربستان سعودی و اماکن مذهبی قاطع بوده و هیچگونه سازشی در این رابطه نخواهند کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حافظ طاهر محمود اشرفی نماینده خصوصی نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی مذهبی و خاورمیانه در بیانی روز گذشته ضمن محکوم کردن حملات حوثی های یمنی به عربستان سعودی، خاطر نشان کرد که مردم و دولت پاکستان برای حفاظت از تمامیت ارضی عربستان سعودی و اماکن مذهبی قاطع بوده و هیچگونه سازشی در این رابطه نخواهند کرد.

وی افزود: حوثی های شورشی خطر جدی برای امنیت منطقه به شمار می آیند و عاری از آموزه های اسلامی هستند. وی که از شخصیت های پاکستانی نزدیک خاندان سلطنتی آل سعود شناخته می شود، در ادامه گفت: حملات پهپادی به شهرهای عربستان سعودی و هدف قرار دادن مناطق مسکونی غیرنظامی نقض صریح قوانین بین المللی است، برای حفاظت از سرزمین حرمین شریفین در کنار عربستان سعودی هستیم.

ارسال نظر

 
1