خبر فوری

 
 
طاهر محمود اشرفی: حملات به شهرها و فرودگاه عربستان سعودی را محکوم می‌کنیم
کد خبر :1514321647

15:22 1398/03/23


برچسب ها : پاکستان, تروریسم, داعش, طاهر محمود اشرفی, عربستان سعودی, فرودگاه,

طاهر محمود اشرفی به همراه دیگر رهبران مذاهب مختلف طی جلسه عید دیدنی در اسلام آباد با محکوم کردن حملات به شهرها و فرودگاه ابها عربستان سعودی ابراز داشتند، این حملات قابل قبول نیستند.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، طاهر محمود اشرفی به همراه دیگر رهبران مذاهب مختلف طی جلسه عید دیدنی در اسلام آباد با محکوم کردن حملات به شهرها و فرودگاه ابها عربستان سعودی ابراز داشتند، این حملات قابل قبول نیستند. علیه افراط گرایی، تروریسم و خشونت های فرقه ای منشور مکه المکرمه را تصویب میکنیم، تروریسم و افراط گرایی موجب تضعیف امت مسلمان شده است.
علامه طاهر محمود اشرفی، نعمان حاشر، طاهر عقیل اعوان، ابوبکر صابری، ممتاز ربانی، قاسم قاسمی، نائب خان، شهباز احمد، الیاس مسلم، اسلم قادری، سید الرحمن سعید، شفیع قاسمی و دیگر علما طی گفتگو در جلسه عید دیدنی با بیان این موضوع که رهبران سیاسی و علما باید نقش خود در زمینه اصلاح امت مسلمان را ایفا کنند، اظهار داستند: جهان کفر درحال توطئه علی پاکستان و جامعه اسلامی است، هدف از ایجاد تنش ها در خلیج تضعیف عربستان سعودی است. دشمنان در حال تلاش برای به قدرت رساندن داعش در افغانستان و دیگر قدرت ها در پاکستان هستند و تلاش می‌کنند تا در پاکستان، عربستان سعودی و دیگر کشورهای اسلامی خشونت های مذهبی را گسترش دهند. در چنین وضعیتی نیازمند اتحاد و انسجام امت مسلمان هستیم. از تمامی تصمیمات سازمان همکاری اسلامی OIC در مکه مکرمه حمایت می‌کنیم و برای پایان دادن به تروریسم، افراط گرایی، خشونت های فرقه ای و اسلام هراسی تحت رابطه جهان اسلامی OIC، منشور مکه مکرمه را تصویب میکنیم و از سازمان همکاری اسلامی و ملل متحد خواهان قانونی این کردن این منشور هستیم.

طاهر محمود اشرفی رهبر مرکزی شورای علمای پاکستان در پاسخ به سوالی گفت: شورای علمای پاکستان و انجمن های متحد آن از تفکر تشکیل حکومت نبوی عمران خان حمایت می‌کنند و نمی توان هیچگونه اقدام به براندازی دولت را درست قرار داد

ارسال نظر

 
1