خبر فوری

 
 
طاهر محمود اشرفی: بحران های موجود در کشورهای اسلامی تحت دسیسه و توطئه هایی ایجاد می‌شوند
کد خبر :1197519875

20:25 1398/04/05


برچسب ها : ایران, پاکستان, خلیج فارس, عربستان سعودی,

طاهر محمود اشرفی رهبر شورای علمای پاکستان و دبیر کل " تعظیم حرمین شریفین" پس از بازگشت از سفر کشورهای عربی به پاکستان و گفتگو با رسانه ها در شهر لاهور گفت: وضعیت کنونی خلیج جهان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، بحران های موجود در کشورهای اسلامی تحت دسیسه و توطئه هایی ایجاد می‌شوند.


لاهور‌: به گزارش راز نیوز، طاهر محمود اشرفی رهبر شورای علمای پاکستان و دبیر کل " تعظیم حرمین شریفین" پس از بازگشت از سفر کشورهای عربی به پاکستان و گفتگو با رسانه ها در شهر لاهور گفت: وضعیت کنونی خلیج جهان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، بحران های موجود در کشورهای اسلامی تحت دسیسه و توطئه هایی ایجاد می‌شوند. پاکستان کشور مهمی برای تمامی سرزمین های اسلامی است، نخست وزیر و فرمانده کل ستاد ارتش می توانند اقدامات مهمی در زمینه برطرف ساختن فاصله های میان کشورهای اسلامی انجام دهند. دسیسه هایی به منظور تضعیف پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی در حال انجام هستند، وضعیت بین کشورهای عربی، آمریکا و ایران، جهان را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.
طاهر محمود اشرفی در ادامه گفتگوی خود طی اشاره به حملات یمنی ها به عربستان سعودی گفت: حوثی های شورشی به طور مداوم به عربستان حمله می‌کنند، باوجود آنکه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و رهبران عرب خطاب به ایران اعلام کرده اند که خواستار جنگ نیستیم، اما به طور مداوم شاهد حملات دریایی و هدف قرار دادن شهروندان عربستان هستیم، که این امر نشان از توطئه ای برای ایجاد بی ثباتی در منطقه است و هدف از ایجاد این بی ثباتی ها، حرمین شریفین هستند، تمامی ملت مسلمان به همراه پاکستان برای جلوگیری از تعرض به امنیت و ثبات حرمین شریفین، در کنار عربستان سعودی ایستاده اند.

ارسال نظر

 
1