خبر فوری

 
 
طاهر القادری برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی عازم عربستان سعودی شد
کد خبر :1548136795

19:59 1398/01/17


برچسب ها : OIC, افراط گرایی, پاکستان, تروریست, تروریسم, سازمان همکاری اسلامی, طاهر القادری, عربستان سعودی,

طاهر القادری رهبر جنبش مردمی پاکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی OIC با دعوت خصوصی عازم ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.


 

به گزارش راز نیوز، طاهر القادری رهبر جنبش مردمی پاکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی OIC  با دعوت خصوصی عازم ریاض پایتخت عربستان سعودی شد. وی در این اجلاس، علاوه بر سخنرانی در رابطه با تروریسم، پیشنهاد هایی نیز درخصوص لایحه عملی و تصویب آن در رابطه با پایان دادن به تروریسم ارائه خواهد کرد. قابل ذکر است که این اجلاس در روزهای 20 و 21 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
به گفته سخنگوی جنبش منهاج القرآن، طاهر القادری سه کتاب دیگر در خصوص مبارزه با تروریسم و صلح خلیج نوشته است که آن را برای مطالعه، به نمایندگان اعضای سازمان OIC در ریاض اهدا خواهد کرد. طاهر القادری برخلاف افراط گرایی و انتحاری کتاب 600 صفحه ای در سال 2010 میلادی نوشته بود که این کتاب تاکنون به 13 زبان ترجمه شده و مورد پذیرش در اروپا و خاورمیانه قرار گرفت. وی در این کتاب سعی داشته است که اتهام به دین اسلام مبنی بر دینی افراط گرا و زورگو را از طریق استناد به آیات قرآنی و احادیث رد و اسلام را دینی صلح طلب و امن دوست نشان دهد. وی در این کتاب همچنین گرفتن جان آدمی را از گناهان بزرگ برشمرده است.
وی از سال 1999 میلادی تاکنون با برگزاری جلسات متعددی در کشورهای اروپایی، سعی بر آن داشته تا اتهامات زده شده به دین اسلام را رد کند. وی همچنین در زمینه دیگر علوم اسلامی نیز تحقیقاتی انجام داده و کتاب هایی نگاشته است.

ارسال نظر

 
1