خبر فوری

 
 
طاهر اشرفی: عناصر اسرائیل و هند در تلاش برای گسترش تفرقه گرایی در پاکستان هستند
کد خبر :1098365221

17:23 1399/07/20


برچسب ها : اسرائیل, دکتر عادل خان, رئیس شورای علمای پاکستان, طاهر اشرفی, هند,

طاهر اشرفی: هند پس از مواجه با شکست و شرمندگی در افغانستان در تلاش برای گسترش تفرقه گرایی در پاکستان است، عناصر دشمن در مواقع مختلف برای وخیم نمودن اوضاع کشور تلاش نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| طاهر اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان در واکنش به قتل دکتر عادل خان رهبر ارشد سپاه صحابه اظهار داشت: ترور شیخ الحدیث دکتر عادل خان حمله به پاکستان و بلکه اسلام می باشد، امروز تمام امت مسلمان دچار خسارت شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طاهر اشرفی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی مذهبی با انتقاد از نقص تدابیر امنیتی ابراز داشت: چرا دولت ایالت سند امنیت لازم برای دکتر عادل را فراهم نکرد؟ مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند باید استعفای خود را اعلام کند.

وی افزود: دشمنان اسلام و دشمنان این سرزمین امروز حمله بسیار بزرگی را انجام دادند، مولانا(عادل خان) زندگی سعادتمندانه ای را داشته و در پایان به فیض شهادت نائل آمده است، صدها هزار مسلمان و علمای شاگرد وی امروز یتیم شدند، برای من غیر قابل درک است که چرا دولت سند امنیت لازم برای مولانا عادل را تامین نکرد، مولانا عادل خان بدون وارث نیست که اینگونه وی را به شهادت رساندند.

طاهر اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عناصر اسرائیل و هند سعی دارند با اینگونه اقدامات به تفرقه افکنی و گسترش آتش تفرقه در کشور دامن بزنند گفت: هند پس از مواجه با شکست و شرمندگی در افغانستان در تلاش برای گسترش تفرقه گرایی در پاکستان است، عناصر دشمن در مواقع مختلف برای وخیم نمودن اوضاع کشور تلاش نمودند.

وی ابراز داشت: قتل مولانا دکتر عادل خان توطئه عناصر دشمن است، دولت ایالت سند باید امنیت لازم برای دکتر عادل خان را تامین می کرد، ما با اعجاز شاه وزیر کشور پاکستان نیز تماس گرفتیم و تصمیمات لازم برای گام بعدی اتخاذ خواهد شد، عناصر اسرائیل و هند به دنبال گسترش آتش تفرقه و اختلاف در پاکستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات جدی علیه تمامی کسانی که به دنبال تفرقه افکنی در کشور هستند صورت پذیرد، دولت و رهبران مذهبی با همگرایی تلاش عناصر هند برای تفرقه افکنی را ناکام گذاشتند، زیرا علمای ما حافظ مرزهای عقیدتی هستند.

 

ارسال نظر

 
1