خبر فوری

 
 
طاهر اشرفی به جرم پولشویی و تامین مالی تروریسم تحت پیگرد قرار گرفت
کد خبر :1989560576

14:53 1398/05/17


برچسب ها : FIA, آژانس تحقیقاتی فدرال, پولشویی, شورای علمای پاکستان, طاهر اشرفی,

آژانس تحقیقات فدرال(FIA) طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان را به جرم تامین مالی تروریسم و پولشویی تحت پیگرد قانونی قرار داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز آژانس تحقیقات فدرال(FIA) طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان را به جرم تامین مالی تروریسم و پولشویی تحت پیگرد قانونی قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده آژانس تحقیقات فدرال(FIA) با انتشار بیانیه ای اعلام نمود طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان به جرم پولشویی و تامین مالی گروه های تروریستی تحت پیگرد قانونی قرار دارد و نام وی نیز در فهرست افراد ممنوع الخروج قرار گرفته است و هرچه زودتر بازداشت خواهد شد.

همچنین بر اساس گزارش اطلاعات اولیه منتشر شده از سوی این آژانس، طاهر محمود اشرفی مبلغ 22 میلیون و 500 هزار روپیه از سازمان های مردم نهاد بین المللی دریافت کرده است، وی این مبلغ را از موسسه خیریه کلیسای نروژی دریافت نموده است و این موسسه در هیچکدام از نهادهای وزارت خارجه، امور اقتصادی و بانک مرکزی پاکستان به ثبت نرسیده است.

آژانس تحقیقات فدرال(FIA) در ادامه گزارش خود اعلام کرد مبلغ 4 میلیون و 344 هزار روپیه توسط سفارت آلمان به حساب بانکی طاهر محمود اشرفی واریز گردیده است، وی با معرفی نمودن خود به عنوان رئیس انجمن علم و صلح این مبلغ را از سفارت آلمان دریافت نموده است، وی با دریافت مبالغ هنگفت از سازمان های مردم نهاد اقدام به پولشویی و استفاده آن در اهداف غیرقانونی نموده است.

ارسال نظر

 
1