خبر فوری

 
 
طالبان پاکستان هلاکت یکی از فرماندهان ارشد خود را تأیید کرد
کد خبر :1050363037

10:18 1401/05/19


برچسب ها : انفجار بمب, تحریک طالبان پاکستان, خط مرزی دیورند, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, عمر خالد خراسانی, محمد خراسانی, مذاکرات, مرز پاکستان و افغانستان,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای هلاکت یکی از فرماندهان ارشد خود به نام عمر خالد خراسانی در نتیجه انفجار بمب را تأیید کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای هلاکت یکی از فرماندهان ارشد خود به نام عمر خالد خراسانی در نتیجه انفجار بمب را تأیید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای ضمن تأیید اخبار مربوط به هلاکت عمر خالد خراسانی از بنیان‌گذاران این گروه تروریستی ابراز داشت: این رهبر طالبان زمانی هدف قرار گرفت که در راستای روند مذاکرات در حال تردد در نزدیکی خط مرزی پاکستان و افغانستان بود.

در این بیانیه آمده است: عمر خالد خراسانی یکی از بنیان‌گذاران تحریک طالبان پاکستان و از اعضای شورای رهبری این گروه بود که نقش ویژه‌ای در تیم مذاکرات و روند گفتگوها داشت.

طبق این بیانیه عمر خالد خراسانی روز یکشنبه مورخ 7 اوت(16 مرداد) در یک حمله هدف قرار گرفت و به همراه دو تن از دستیاران خود کشته شد.

گفتنی است در گزارش‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری‌ها طی روز گذشته عنوان شده است این فرمانده ارشد طالبان در منطقه کنتر افغانستان در نتیجه انفجار بمب مورد حمله قرار گرفته و کشته شده است، اما طالبان پاکستان در این بیانیه محل قتل فرمانده خود را تأیید نکرد.

ارسال نظر

 
1