خبر فوری

 
 
صوابی: بازداشت عوامل حمله تروریستی به قاضی دادگاه ضد تروریسم پاکستان
کد خبر :1940013957

14:51 1400/02/03


برچسب ها : آفتاب آفریدی, بازداشت, پلیس خیبر پختون خوا, پیشاور, دادگاه ضد تروریسم, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, صوابی,

نیروهای پلیس منطقه صوابی ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی موفق به بازداشت دو تن از عوامل حمله تروریستی به خودروی قاضی دادگاه ضد تروریسم شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای پلیس منطقه صوابی ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی موفق به بازداشت دو تن از عوامل حمله تروریستی به خودروی قاضی دادگاه ضد تروریسم شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افسر پلیس منطقه صوابی ایالت خیبر پختون خوا در این خصوص خبر داد: روز پنجشنبه در عملیات اطلاعاتی نیروهای پلیس دو تن از عوامل حمله تروریستی به خودروی آفتاب آفریدی قاضی دادگاه ویژه مقابله با تروریسم به نام های ذاکر و شهزاد از اهالی پیشاور بازداشت شدند.

وی در گفتگو با اهالی رسانه ابراز داشت: یکی از مجرمان به نام ذاکر با تیراندازی به خودروی همراه کننده خودروی آفتاب آفریدی، چهار تن از سرنشینان آن را به قتل رساندند و یکی دیگر از این افراد به نام شهزاد نیز خودروی حامل قاضی دادگاه مقابله با تروریسم را هدف قرار داد، وی در مجمع قضایی به جرم خود اذعان نموده است.

با بازداشت این دو نفر تعداد افراد بازداشت شده در ارتباط به پرونده حمله ترویستی به خودروی قاضی آفتاب آفریدی به 5 نفر رسید، پیش از این در تاریخ 20 فروردین ماه یک نفر به نام بلال آفریدی در ارتباط با این پرونده توسط پلیس صوابی بازداشت شده بود.

لازم به ذکر است 15 فروردین ماه سال جاری افراد مسلح ناشناس خودروی متعلق به آفتاب آفریدی قاضی دادگاه مقابله با تروریسم منطقه سوات را به رگبار بستند که در اثر این حمله تروریستی قاضی آفتاب آفریدی به همراه همسر و 2 فرزند کودک خود جان باخت.

ارسال نظر

 
1