خبر فوری

 
 
صندوق بین المللی پول از پاکستان خواستار مسدود کردن حقوق، مخارج عدم توسعه و دفاعی شد
کد خبر :679326781

18:15 1399/03/17


برچسب ها : بودجه, پاکستان و صندوق بین المللی پول,

آی ام اف از پاکستان خواسته است تا برای کاهش کسری بودجه سال آینده مالی خود، حقوق ها، مخارج غیر توسعه و دفاعی را مسدود کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صندوق بین المللی پول IMF از پاکستان خواسته است تا علاوه بر مسدود سازی تمامی مخارج غیر توسعه، برای کاهش کسری بودجه سال آینده مالی تعدیل 1150 میلیارد روپیه را انجام دهد.

طبق گزارش منابع، تیم آی ام اف طی بازدید اخیر از پاکستان پیشنهاد سیاست های سختگیرانه را داده است. آی ام اف از پاکستان خواسته است تا برای کاهش کسری بودجه سال آینده مالی خود، حقوق ها، مخارج غیر توسعه و دفاعی را مسدود کند. موضع این صندوق بین المللی این بود، درصورتی که کشورهای جی 20 می توانند حقوق ها را کاهش دهند، پس چرا پاکستان نتواند؟

این صندوق در پیشنهاد خود خواستار کاهش 20 درصدی حقوق، حقوق بگیران دولتی را کرده و گفته است که حقوق درجه های 18 تا 22 نیز به طور کامل مسدود شود.

منابع پاکستان از عدم پذیرش این پیشنهاد صندوق بین المللی خبر داده اند. گفتنی است تسهیلات توسعه 6 میلیارد دلاری آی ام اف برای پاکستان هنگامی اجرا می شود که پاکستان بودجه بعدی را طبق چارچوب کلان اقتصادی صندوق بین المللی پول ارائه کند.

ارسال نظر

 
1