خبر فوری

 
 
صدور دستور مسدود سازی کارت های ملی رهبران جنبش حفاظت از پشتون به اتهام سخنرانی جنجالی
کد خبر :308656027

14:35 1399/12/02


برچسب ها : PTM, جنبش حفاظت از پشتون, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, دستگیر, محسن داور, منظور پشتین, کراچی,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی روز گذشته طی جلسه ای دستور مسدود سازی کارت های ملی منظور پشتین و محسن داور از رهبران جنبش حفاظت از پشتون به اتهام سخنرانی علیه نهادهای امنیتی کشور و استفاده از کلمات ناشایست صادر کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی روز گذشته طی جلسه ای دستور دستگیری سه تن از اعضای جنبش حفاظت از پشتون شامل یاسین، سفیان و منظور پشتین رهبر این جنبش را به جرم سخنرانی های جنجالی (سخنرانی علیه ارتش پاکستان)، خیانت به کشور و استفاده از کلمات ناشایست علیه نهاد های امنیتی پاکستان صادر کرد.

 براساس گزارش، دادگاه ویژه همچنین دستور مسدود کردن کارت های ملی منظور پشتین و محسن داور از رهبران جنبش حفاظت از پشتون PTM را نیز صادر کرده است. طبق گزارش رسانه های پاکستان که افراد نامبرده را متواری اعلام کردند، بیان شد که مسولین زندان، علی وزیر از اعضای جنبش PTM و عضو مجلس ملی را در دادگاه حاضر کردند، همچنین چهار تن از دیگر افراد آزاد شده به قید ضمانت نیز در این جلسه دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم حاضر شدند. به گفته نیروی پلیس، علی وزیر، محسن داور، منظور پشتین و دیگر افراد شامل این پرونده، متهم به سخنرانی علیه کشور هستند. دادگاه ضمن صدور دستور دستگیری هرچه فوری سه فرد فوق الذکر، نیروی مربوطه را موظف به ارائه این افراد تا تاریخ 9 مارس-19 اسفند کرد.

ارسال نظر

 
1