خبر فوری

 
 
صدور حکم آماده باش به ارتش هند در کشمیر
کد خبر :1185892379

00:12 1398/01/20


برچسب ها : ارتش, پاکستان, دستور, کشمیر, ھند,

هند به ارتش خود درکشمیراشغالی دستور داد تا برای مبارزه با تمام شرایط خود را آماده کند۔


به گزارش راز نیوز، دولت هند حکم آماده باش کامل را به ارتش خود در کشمیر اشغالی صادر نمود . در این حکم به ارتش هند دستور داده شده است  که برای مواجهه با تمامی شرایط اضطراری به حالت آماده باش کامل درآید . همچنین جاده های اصلی کشمیر نیز برای تردد مردم عادی مسدود شدند .

نا گفته نماند که وزیر خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در یک کنفرانس خبری اظهار داشت که دولت هند بار دیگر تصمیم حمله به پاکستان را دارد . وی افزود امکان دارد که دولت هند حمله ای همچون حمله پلوامه در کشمیر اشغالی نیز انجام دهد .

پس از این کانفرانس خبری دولت هند حکم آماده باش کامل را برای ارتش خود صادر نمود . نا گفته نماند که به خاطر انتخابات نزدیک هند ، دولت مودی برای رای آوردن مجدد اقدامات سر سختی را علیه پاکستان اتخاذ نموده است . بعد از درگیری هوایی بین پاکستان و هند اوضاع بین این دو کشور غیرعادی شده ، ولی با دخالت کشور های منطقه این درگیری ها نسبتا رو به کاهش می باشند .

شاه محمود قریشی در کنفرانس خبری خود نیز اشاره کرد  که نخست وزیر هند  به ارتش هند اختیارات کامل را داده و حکم آماده باش کامل در کشمیر را نیز صادر نموده است . بر این اساس احتمال درگیری بیشتری بین این دو کشور می باشد

ارسال نظر

 
1