خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دفتر یادبود امیر فقید کویت را امضاء نمود
کد خبر :144330719

10:47 1399/07/10


برچسب ها : امیر کویت, پاکستان و کویت, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی, ناصر عبدالرحمن المطیری,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان با حضور در سفارت کویت در اسلام آباد دفتر یادبود امیر فقید کویت را به امضاء رساند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان با حضور در سفارت کویت در اسلام آباد دفتر یادبود امیر فقید کویت را به امضاء رساند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رئیس مجلس سنای پاکستان در جریان حضور در سفارت پاکستان پس از امضای دفتر یادبود امیر فقید کویت، با ناصر عبدالرحمن المطیری سفیر این کشور دیدار و مراتب تاسف و همدردی ملت و مقامات پاکستان را به وی ابلاغ نمود.

رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار برای امیر فقید کویت به قرائت فاتحه پرداخت و برای وی علو درجات را خداوند متعال مسئلت نمود.

وی در این دیدار اظهار داشت: امیر کویت با تفکرات توسعه گرایانه خود رهبری عظیم برای ملت کویت بود، در زمان رهبری وی کویت شاهد توسعه اقتصادی و پیشرفت در بخش های مختلف بود.

وی افزود: با فوت امیر کویت، پاکستان از یک دوست مخلص و بزرگ خود محروم گشته است، خدمات امیر کویت برای برپایی امنیت و تقریب مذاهب غیر قابل فراموشی است، مردم پاکستان در این لحظات دشوار و غم انگیز در کنار مردم و رهبران کویت حضور دارند.

ارسال نظر

 
1