خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی: ترکیه همواره از مواضع اسلام آباد حمایت کرده است
کد خبر :1384268049

19:13 1399/05/12


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در گفتگوی تلفنی با مصطفی شنتوپ رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه، گفت: ترکیه همواره از مواضع اسلام آباد حمایت و قدردانی کرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در گفتگوی تلفنی با مصطفی شنتوپ رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه، ضمن تبریک عید قربان، از تبدیل شدن موزه ایاصوفیه به مسجد، ابراز خرسندی کرده و به دولت و رهبری ترکیه تبریک عرض کرد و گفت: پاکستان به روابط با ترکیه اهمیت بسزایی می دهد و روابط پارلمانی دو جانبه، تعاملات میان دو کشور در سطح مردمی را گسترش خواهد داد. وی با موضع مشترک خواندن امنیت، پیشرفت، توسعه اقتصادی، ابراز داشت: پاکستان علاوه بر سطح منطقه ای، در سطح بین المللی نیز خواهان صلح بوده و درتلاش برای توسعه و سعادت منطقه است.

رئیس مجلس سنای پاکستان با این بیان که گفتگو و حل مسالمت آمیز اختلافات در پیشبرد روند توسعه مفید خواهد بود، افزود: در شرایط فعلی، مجالس مسئولیت سنگینی برعهده دارند. شیوع کرونا گسترش همکاری ها و ارتباطات در سطح جهانی را به امری ضروری تبدیل کرده و همکاری نمونه در سطح بین المللی و منطقه ای، اعتماد به یکدیگر را ظاهر می سازد. ترکیه همواره از مواضع اسلام آباد حمایت و قدردانی کرده است. در پایان، دو مقام، برای سرعت بخشیدن به تلاش ها برای توسعه و رونق منطقه، توافق کردند.  

ارسال نظر

 
1