خبر فوری

 
 
شیعیان پاکستان در آماج تهدیدات و حملات عناصر تکفیری
کد خبر :750534698

14:15 1399/06/27


برچسب ها : افراد تکفیری, پاکستان, تروریست, تروریسم, تفرقه, تفرقه افکنی, سپاه صحابه, شیعه,

عناصر تکفیری-تروریستی پاکستان که درحال حاضر در حال شعله ورتر ساختن بیش از پیش افراط گرایی در پاکستان هستند در بیانیه های خود شیعیان پاکستان را به چالش کشیده و تهدید به بدترین اقدامات علیه آنان کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عناصر تکفیری-تروریستی پاکستان که درحال حاضر در حال شعله ورتر ساختن بیش از پیش افراط گرایی در پاکستان هستند در بیانیه های خود شیعیان پاکستان را به چالش کشیده و تهدید به بدترین اقدامات علیه آنان کردند. این عناصر تکفیری در مصاحبه هایی حین شرکت در اعترضات غیر مسالمت آمیز در سراسر پاکستان بویژه کلانشهر کراچی که با یورش به مناطق شیعه نشین و حمله به دسته ها و مجالس عزاداری همراه بود، با بیان این موضوع که ما چنین بلایی بر سر شیعیان خواهیم آورد که نسل های آینده آنان به خاطر خواهند سپرد، اظهار داشتند: اینجا را به سوریه و عراق برای شیعیان تبدیل خواهیم کرد، نباید تنها به درج شکایات و دستگیری این افراد بسنده کرد بلکه باید آنها را به اشد مجازت محکوم کنند.

این افراد در ادامه سخنان خود پس ایراد سخنانی توهین آمیز، خطاب به حجت الاسلام سید شهشناه نقوی از رهبران شیعه پاکستان بیان داشتند که ما تو را ذبح خواهیم کرد، نسل های آینده تان را نابود می کنیم. اقدام بعدی ما درج شکایت علیه این رهبر شیعه نخواهد بود بلکه گردن او را خواهیم زد؛ ما برای کشته شدن و کشتن و قطعه قطعه کردن آماده ایم و برای همین به میدان آمده ایم.

منابع شیعه با اشاره به توهین های مداوم عناصر تکفیری-تروریستی علیه شیعیان گفتند که با وجود چنین فضایی تنها فشار ها بر شیعیان متمرکز شده و فقط این افراد شیعه هستند که دستگیر یا علیه آنان شکایت ها درج می شوند.

شایان ذکر است عناصر تکفیری طی اقدام اخیر خود دسته عزاداری در منطقه راوت از راولپندی را نیز هدف حمله خود قرار دادند که این حمله منجر به پرتاب سنگ از سوی دو طرف شد.

ارسال نظر

 
1