خبر فوری

 
 
شیعیان پاکستان : از ربوده شدن تا شهادت
کد خبر :546131282

21:57 1397/05/29


شیعیان مظلوم پاکستان علاوه بر دشمنان تکفیری با دشمنانی موسوم به قانون گذاران مواجه هستند۔


 

شیعیان پاکستان : از ربوده شدن تا شهادت

 

شیعیان مظلوم پاکستان علاوه بر دشمنان تکفیری با دشمنانی موسوم به قانون گذاران مواجه هستند۔

 

همان گونه که شیعیان مظلوم پاکستان در حملات تروریستی مورد هدف قرار گرفته و هزارارن نفر از آںان به شهادت رسیده اند به نحوی دیگر از سوی سازمان های اطلاعاتی هم مورد شکنجه و ستم قرار میگیرند۔

در حال حاضر تعداد زیادی از افراد فعال مذهبی و غیره توسط سازمانهای اطلاعاتی این کشور ربوده شده اند و هیچ خبری در باره  این افراد از این سازمانها داده نمیشود۔

در حالی که ما مشاهده میکنیم که صدها عناصر تکفیری در پاکستان آزادانه فعالیت های تفرقه افکن و افراطی را انجام میدهند و هیچ عکس العملی نسبت به این فعالیت ها از سوی دولت پاکستان و سازمان های اطلاعاتی دیده نمیشود۔

ناگفته نماند که درحال حاضر شیعان پاکستان در شرائط سختی زندگیشان را میگذرانند۔از یک طرف مورد حمله عناصر تکفیری و از سوی دیگر ربوده شدن توسط سازمان های اطلاعاتی این کشور۔

 

 

در حال حاضر صدها نفر از شیعیان پاکستان توسط این سازمانها ربوده شده اند و از آنها هیچ خبری نیست خوانواده های این افراد گم شده چشم براه دیدار عزیزانشان هستند فرزندان این افراد شبها را در انتظار پدر هایشان صبح میکنند۔

افراد سرشناس شیعه و رهبران مذهبی برای باز گرداندن این افراد چندین با تظاهرات و راهپیمائی علیه دولت و این سازمانها انجام داده اند و نتیجه مطلوبی را تا به حال نتوانسته اند حاصل کنند یکی از فعالان شیعه راشد رضوی که برای باز گرداندن همین افراد سعی میکند از دولت مردان پاکستان و سازمانها منتظر پاسخ قانع کننده است وی اظهار دارد اگر این افراد مجرم هستند چرا با روند قانونی بااین گونه افراد برخورد نمیشود این چه قانونی است که مردم را بدون اطلاع بدزدند و به خوانواده هایشان هیچ اطلاعی ندهند۔

 

 

همچنین ما شاهد هستیم که چندین افراد را بدون هیچ جرمی ربوده اند و و این افراد مظلوم بخاطر شکنجه های سخت جان خودشان را از دست داده اند۔ شیعیان مطلوم پاکستان  از حکومت پاکستان خواستار آزادی هر چه زود تر این افراد ربوده شده میباشند تااین افراد به زندگی خود بازگردند۔

 

 

ارسال نظر

 
1