خبر فوری

 
 
شکست مذاکرات وزیر کشور پاکستان با تحصن کنندگان در کویته، تحصن ادامه دارد
کد خبر :545869297

11:40 1399/10/16


برچسب ها : بازماندگان, بلوچستان, پرداخت غرامت, تحصن کنندگان, سانحه مچ, شیخ رشید, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, عمران خان, مذاکرات, نخست وزیر پاکستان, وزیر کشور پاکستان, کویته,

مذاکرات شیخ رشید وزیر کشور پاکستان با تحصن کنندگان به شکست انجامید و معترضان پایان دادن به تحصن و اعتراضات را نپذیرفته و خواستار حضور عمران خان نخست وزیر پاکستان در این تحصن شدند.


شکست مذاکرات وزیر کشور پاکستان با تحصن کنندگان در کویته، تحصن ادامه دارد

کویته: به گزارش راز نیوز | مذاکرات شیخ رشید وزیر کشور پاکستان با تحصن کنندگان به شکست انجامید و معترضان پایان دادن به تحصن و اعتراضات را نپذیرفته و خواستار حضور عمران خان نخست وزیر پاکستان در این تحصن شدند. آن ها همچنین اعلام کردند تا وی حاضر نشود، تحصن ادامه دارد.

شیخ رشید وزیر کشور پاکستان طی سخنرانی بین شرکت کنندگان در تحصن کویته گفت: من از وقوع این حادثه بسیار شرمنده ام و اطمینان می دهم که عاملین این جنایت در امان نخواهند بود. همچنین به قربانیان این سانحه کمک مالی می شود و به خانواده هر شهید این سانحه مجموعا 2 و نیم میلیون روپیه از طرف دولت فدرال و دولت ایالتی غرامت پرداخت می شود. من طی 3 یا 4 روز آینده ملاقات شما و نخست وزیر را ترتیب خواهم داد. من پیغام شما را به نخست وزیر خواهم رساند. از بازماندگان درخواست می کنم که پیکر شهدا را دفن کنند.

پیش از این وی در جمع تحصن کنندگان سانحه مچ حضور یافت درحالی که قاسم سوری معاون رئیس مجلس و میر ضیا لانگو وزیر ایالتی، در محل حضور داشتند.

شیخ رشید همچنین گفت: تروریست ها 4 بار به مچ حمله کردند، اما آن ها نمی توانند فرار کنند.من اطمینان می دهم عاملان جنایت به سزای اعمال خود خواهند رسید. همچنین ما مطالبات بازماندگان را برای نخست وزیر بازگو خواهیم کرد. عمران خان نخست وزیر پاکستان به من دستور داد برای عرض تسلیت و همدردی با بازماندگان شهدای این سانحه با هواپیمای شخصی وی به کویته بروم و در جمع تحصن کنندگان حاضر شوم. من با پیغام خصوصی نخست وزیر به اینجا آمده ام و امیدوارم شما درخواست نخست وزیر را بپذیرید.

همچنین شیخ رشید وزیر کشور پاکستان به همراه قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس پس از ورود به شهر کویته در یک اجلاس سطح بالا شرکت کردند. در این اجلاس وزیر ایالتی، دبیر ارشد و روئسای ادارات مجری قانون نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1