خبر فوری

 
 
شکایت ساکنان وزیرستان از ارتش پاکستان: ارتش، انتقام حملات طالبان را از ما می گیرد
کد خبر :75478780

13:42 1399/12/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, حکومت نظامی, مقررات منع آمد و شد, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

منابع خبری طی مصاحبه ای با ساکنان مردم وزیرستان شمالی و جنوبی، از شکایت این مردم نسبت به عملکرد ارتش پاکستان در خصوص خود خبر داده و به نقل از مردم نوشتند: ارتش انتقام حملات طالبان را از ما می گیرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع خبری طی مصاحبه ای با ساکنان مردم وزیرستان شمالی و جنوبی، از شکایت این مردم نسبت به عملکرد ارتش پاکستان در خصوص خود خبر داده و به نقل از مردم نوشتند: ارتش انتقام حملات طالبان را از ما می گیرد.

به گفته منابع، یکی از ساکنان منطقه میرعلی به شرط عدم افشای هویتش در مصاحبه خود اظهار داشت که از سه روز گذشته ارتش ضمن افزایش ایست بازرسی های خود، بدون در نظر گرفتن حرمت زنان و کودکان، به فعالیت خود ادامه می دهد و این امر باعث ایجاد مشکلات زیادی به ویژه برای افراد بیمار شده است.

یک فرد دیگر به نام علی داور ابراز داشت که از مناطق مختلف تعدادی از جوانان را نیز ربوده و پس از یک روز اسارت و ضرب و شتم، آنها را حوالی مناطق سکونتشان رها می کنند.

شایان ذکر است این اقدامات نیروهای ارتش پاکستان درحالی صورت می گیرد که حملات ضد نیروهای امنیتی گروه های تروریستی از جمله تحریک طالبان پاکستان طی یک هفته گذشته افزایش یافته و باعث وارد آمدن تلفات سنگین جانی و مالی به ارتش شده است. به گفته منابع، مردم از اعمال حکومت نظامی و منع آمد و شد در وزیرستان شمالی و جنوبی به سطوح آمده اند. همچنین مردم ایالت بلوچستان و مناطق قبایلی خیبر پختون خوا همواره این شکایت را از ارتش دارند که نیروهای امنیتی پس از شکست در خنثی سازی حملات تروریستی، مردم را تحت فشار قرار می دهند.  

ارسال نظر

 
1