خبر فوری

 
 
شوکت ترین در واشنگتن: پاکستان خواهان افزایش روابط تجاری و سرمایه گذاری با آمریکا است
کد خبر :744142698

14:09 1400/07/24


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تجارت, دستیار معاون وزیر امور خارجه آمریکا, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, شوکت ترین, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

شوکت ترین وزیر دارایی و درآمد پاکستان با دونالد لو دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا برای آسیای جنوبی و میانه در واشنگتن دیدار کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| شوکت ترین وزیر دارایی و درآمد پاکستان که طی سفری در راس هیئتی شب 20 مهر ماه به منظور مذاکرات با صندوق بین المللی پول IMF عازم واشنگتن شده بود، با دونالد لو دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا برای آسیای جنوبی و میانه دیدار و خواستار افزایش روابط تجاری و سرمایه گذاری و روابط پایدار و گسترده  با آمریکا شد.

وزیر دارایی پاکستان در ادامه این دیدار عزم پاکستان برای ارائه اصلاحات بیشتر و تدوین تسهیلات بیش از پیش برای شرکت های خارجی به منظور رشد بخش تجارت و اقتصاد پاکستان را ابراز دشت و گفت: پاکستان خواستار راه حل جامع سیاسی در افغانستان است. جامعه جهانی به وعده های طالبان برای کمک به محافظت از مردم افغانستان در برابر تهدید بحران انسانی، احترام گذارد.  

دونالد لو ضمن ستودن اقدامات دولت پاکستان در زمینه اصلاحات اقتصادی، ابراز داشت که روابط تجاری و سرمایه گذاری دو کشور بیش از گذشته گسترش می یابند.

ارسال نظر

 
1