خبر فوری

 
 
دو روز صبر کنید، خواهم گفت شهباز شریف چه کسانی را به قتل رسانده(عابد باکسر)
کد خبر :1839153908

21:33 1397/04/29


اسلام آباد: بازرس سابق پلیس عابد باکسر در مصاحبه خود اعلام کرد تا دو روز دیگر اعلام خواهم کرد که شهباز شریف چه کسانی را به قتل رسانده است. وی اضافه کرد از دادگاه عالی، عمران خان و از رؤسای احزاب درخواست کمک دارم.


 

اسلام آباد: بازرس سابق پلیس عابد باکسر در مصاحبه خود اعلام کرد تا دو روز دیگر اعلام خواهم کرد که شهباز شریف چه کسانی را به قتل رسانده است.  وی اضافه کرد از دادگاه عالی، عمران خان و از رؤسای احزاب درخواست کمک دارم.

 

بعد از مدت ها عابد باکسر که نام اصلی او عابد حسین قریشی است سکوت خود را شکاند. او بطور مستقیم شهباز شریف و حمزه شهباز را متهم قرار داد و گفت دو روز دیگر اسم تمامی شخصیت های که توسط شهباز شریف به قتل رسیده اند را اعلام خواهم کرد. وی افزود من با هیچ یک از احزاب در ارتباط نیستم اما از تمامی حزب ها درخواست کمک دارم.

 

نا گفته نماند عابد باکسر دو روز قبل اعترافات عجبی را درکنفرانس خبری عنوان کرد و گفت شهباز شریف خواهان خرید املاک میلیاردی بود و با شخصی در این رابطه در ارتباط بود آن فرد لحضه آخر از فروش املاک خود منصرف شد و به دستور شهباز شریف من آن شخص را کشتم.

 

وی افزود پس از کشتن او شهباز شریف پرونده تشکیل داد. بعد از چند بار تلاش من توانستم از کشور فرار کنم. شهباز شریف خیلی تلاش کرد تابتواند مرا به پاکستان برگرداند اما من نیامد زیرا اگر به پاکستان برمیگشتم مرا در درگیری پلیس خودساخته میکشتند. وی اظهار داشت من راز های زیادی را افشا خواهم ساخت.

ارسال نظر

 
1