خبر فوری

 
 
شهادت 16 نفر در اثر انفجار بمب جاسازی شده در کویته پاکستان
کد خبر :25014386

09:18 1398/01/23


برچسب ها : انفجار,

کویته : انفجار بمب جاسازی شده در بازار هزار گنج واقع در کویته پاکستان باعث کشته شدن 16 نفر شد در حالی که 30 نفر به شدت در اثر موج انفجار زخمی شدند.


 

 

 

 

کویته : انفجار بمب جاسازی شده در بازار هزار گنج واقع در کویته پاکستان باعث شهادت 16 نفر شد در حالی که 30 نفر به شدت در اثر موج انفجار زخمی شدند.

طبق اطلاعات به دست آمده : انفجار بمب جاسازی شده در بازار واقع در منطقه ی هزار گنج کویته رخ داد که 16 نفر در اثر این حادثه جان خود را از دست دادند و همچنین 30 نفر نیز به شدت زخمی شدند ، انفجار به قدری شدید بوده است که ساختمان های اطراف هم نیز آسیب دیده اند و در ادامه نیروهای امداد سریعا به محل حادثه اعزام شده و تمامی افراد زخمی شده برای برای درمان به مجتع پزشکی بولان منتقل نمودند.

طبق گفته نیروهای پلیس منطقه : تمام افراد کشته شده و زخمی شده برای خرید به بازار هزار گنج آمده بودند ، لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی بلافاصله پس از محاصره کل منطقه عملیات جستجوی خود را آغاز نمودند به گفته پلیس : در این عملیات جستجو از گروه خنثی کننده بمب هم نیز کمک گرفته شد.

عبدالرزاق چیمه معاون کل بازرس پلیس تصدیق کرد که : انفجار بمب جاسازی شده در بازار واقع در منطقه ی هزار گنج کویته رخ داد که 16 نفر در اثر این حادثه جان خود را از دست دادند و همچنین 30 نفر نیز به شدت زخمی شدند

وی افزود : انفجار زمانی اتفاق افتاد که کارگران در حال بارگیری محصولات کشاورزی بودند ، تیم کارشناسان پس از عملیات جمع آوری اطلاعات گفتند بمب در میان محصولات بارگیری جاسازی شده بود که از طریق کنترل از راه دور منفجر گردید.

همچنین لازم به ذکر است که انفجار در کویته چندین بار اتفاق افتاده است ، همچنین اطلاعات بیشتر در حال بررسی می باشد.

ارسال نظر

 
1