خبر فوری

 
 
شهادت 2 نفر از شیعیان پاکستان توسط یکی از تندروهای تحت حمایت طالبان و لشکر جنگوی
کد خبر :1634907391

16:30 1400/03/06


برچسب ها : افراط گرا, پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, جرانواله, شهادت, شیعیان پاکستان, گروه های تروریستی, لشکر جنگوی,

یکی از فعالان کمیته اقدام اهل سنت به نام الله یار 2 نفر از شیعیان ساکن یکی از روستاهای منطقه جرانواله ایالت پنجاب را به شهادت رساند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | یکی از فعالان کمیته اقدام اهل سنت به نام الله یار 2 نفر از شیعیان ساکن یکی از روستاهای منطقه جرانواله ایالت پنجاب را به شهادت رساند.

وی وابسته مدرسه دینی امینه جرانواله است که تحت حمایت گروه های تروریستی تحریک طالبان پاکستان و لشکر جنگوی می باشد. او در مسجد ابوبکر پس از نماز صبح اعلام کرده بود که من به سوی بهشت قدم بر می دارم و هر کس می خواهد من را همراهی کند، می تواند بیاید !

وی سپس استاد الله دته مؤذن مسجد بضعت الرسول (ص) و یک نماز گزار دیگر این مسجد به نام امیر علی ملنگ را پس از نماز صبح  در همان مسجد با ضربه زدن به سرشان بوسیله یک میله آهنی به شهادت رساند.

آلت قتل نیز در مسجد ابوبکر توسط شیعیان ساکن این روستا کشف شد.

 

تکمیلی:

شایان ذکر است ملک الله یار از رهبران محلی گروه تروریستی سپاه صحابه عامل شهادت موذن و یک نمازگزار شیعه در مسجد بضعت بخش جرانواله شهرستان فیصل آباد دستگیر و از وی میله فلزی که بوسیله آن دو شیعه را به شهادت رسانده بود نیز کشف شده است. وی در اعترافات خود مقابل نیروی پلیس ضمن اذعان به شهید کردن دو تن از شیعیان، اظهار داشت که فرد با قتل افراد شیعه بدون واسطه و به صورت مستقیم وارد بهشت می شود. 

یکی از نیروهای پلیس محلی به شرط عدم افشای هویتش اظهار داشت که متهم مدتها برای این اقدام درحال برنامه ریزی بود. متهم پیش از این اقدام به صورت رسمی در مسجد محله خود اعلام کرده بود که من به سوی بهشت قدم بر می دارم و هر کس می خواهد من را همراهی کند، می تواند بیاید ! نیروی پلیس در ادامه افزود: اما هیچکس از روستای او حاضر به همراهی در این اقدام نشد. متهم تمام شب را به انتظار فرا رسیدن زمان نماز صبح سپری کرد و سپس با ورود به مسجد بضعت رسول (صلی الله علیه و آله وسلم) موذن استاد الله دته و نمازگزار امیر علی ملنگ را به شهادت رساند. 

طبق گفته متهم، نمازگزار امیر علی درحال خواندن نماز نافله بود که وی را به شهادت رسانده است.

نیروی پلیس اظهار داشت که برای فراهم کردن تدابیر امنیتی برای متهم، فشار نیز اعمال می شود. 

ارسال نظر

 
1