خبر فوری

 
 
شهادت یک موذن شیعه در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری سپاه صحابه در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :761053065

11:48 1400/03/06


برچسب ها : باول نگر, پلیس پنجاب, تروریست های لشکر جنگوی, تیراندازی, شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

در جریان تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری گروه سپاه صحابه در شهر باولنگر ایالت پنجاب موذن شیعه مسجد و حسینیه باب علی(ع) به نام سعید به شهادت رسید.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در جریان تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری گروه سپاه صحابه در شهر باولنگر ایالت پنجاب موذن شیعه مسجد و حسینیه باب علی(ع) به نام سعید به شهادت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر مسلح گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه روز گذشته در اقدامی وحشیانه یک شهروند میان سال شیعه و موذن شیعه مسجد و حسینیه باب علی(ع) به نام ماستر سعید را به رگبار بستند.

در نتیجه این اقدام تروریستی های تکفیری ماستر سعید زخمی گردید که بلافاصله به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده و میزان زیاد خونریزی در بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

طبق گفته منابع پلیس ماستر سعید پس از ادای نماز صبح در مسجد مذکور به سمت منزل خود در حرکت بود که توسط دو راکب ناشناس موتورسیکلت هندا 125 هدف تیراندازی قرار گرفت و دو گلوله به بدن وی اصابت نمود که منجر به شهادت وی گردید.

ارسال نظر

 
1