خبر فوری

 
 
شهادت یک جوان شیعه در شهرستان دیره اسماعیل خان توسط عناصر تروریستی لشکر خراسان
کد خبر :1940538174

15:39 1401/11/06


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تحصن, ترور شیعه, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, دیره اسماعیل خان, شهادت, شیعه, شیعه کشی, شیعیان پاکستان, عملیات پاکسازی, عناصر تروریستی, لشکر جهنگوی,

در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری یک جوان شیعه به نام عامر عباس در شهرستان دیره اسماعیل خان مورد هدف قرار گرفت و به درجه شهادت نائل گردید.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری یک جوان شیعه به نام عامر عباس بلوچ در منطقه نائیویله اده بخش تهانه پروا شهرستان دیره اسماعیل خان مورد هدف قرار گرفت و به درجه شهادت نائل گردید.

در پی شهادت عامر عباس بلوچ، خانواده ایشان خواستار آغاز عملیات پاکسازی عناصر تروریستی از منطقه شدند و علیه نیروهای پلیس و ارتش پاکستان در جاده بخش پروا به همراه پیکر شهید عامر عباس به سردادن شعار و تحصن پرداختند به طوری که جاده را مسدود نمودند.

در همین حال، گروهک تروریستی لشکر خراسان زیر مجموعه گروه تروریستی لشکر جهنگوی مسئولیت قتل عامر عباس را بر عهده گرفتند.

لازم به ذکر است که در هفته گذشته مورخ 28 دی ماه (18 ژانویه) راکبان یک دستگاه موتورسیکلت از عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان یک شهروند شیعه به نام ثقلین عباس پسر عموی عامر عباس را در منطقه شاه حسین دیره اسماعیل خان هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند.

ارسال نظر

 
1