خبر فوری

 
 
شش حمله گروه تروریستی حزب الاحرار علیه نظامیان ارتش پاکستان در یک روز
کد خبر :1404259705

15:38 1398/10/13


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, حزب الاحرار,

دکتر عبدالعزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی حزب الاحرار در بیانیه ای مسئولیت شش حمله روز گذشته علیه نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف از مهمند ایجنسی را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دکتر عبدالعزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی حزب الاحرار در بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن شش حمله روز گذشته علیه نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف از مهمند ایجنسی، گفت: شبه نظامیان حمله نخست روز گذشته را با شلیک چند موشک به سمت محل حضور نظامیان در منطقه بائزئی آغاز کردند که درپی آن علاوه بر تخریب سه اتاق نظامیان، سه نظامی نیز جان خود را از دست دادند .
یک ساعت پس از نخستین حمله، سه ایست بازرسی ارتش در منطقه اتم کلی نیز هدف حمله قرار گرفتند که در اثر آن نیز 4 تن جان باخته و 3 نظامی دیگر زخمی شدند ‌.
از طرفی سه ایست بازرسی ارتش واقع در منطقه لوارگی از توابع لندیکوتل نیز مورد حمله توسط موشک، خمپاره و سلاح های سنگین و سبک قرار گرفتند که سه نظامی جان باخته و پنج تن دیگر زخمی شدند ‌.
یوسفزئی در ادامه خاطر نشان کرد که حمله توسط نارنجک دستی به منزل مظفر خان از اعضای حزب تحریک انصاف واقع در منطقه گوتکی از توابع ماموند نیز توسط شبه نظامیان صورت گرفته بود . لازم به ذکر است که گروه تروریستی حزب الاحرار روز گذشته از آغاز عملیات های جدید با عنوان "حقانی" خبر داده بود .

ارسال نظر

 
1