خبر فوری

 
 
شرکت فرمانده ارتش پاکستان در مراسم پایان دوره دانشجویان افسری
کد خبر :847593511

18:45 1399/07/19


برچسب ها : آکادمی نظامی, ارتش پاکستان, پاکستان, سریلانکا, فلسطین, قطر, مالدیو,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان طی سخنرانی به عنوان مهمان خصوصی در جمع دانشجویان افسری بومی و خارجی فارغ التحصیل شده از آکادمی "کاکول" نظامی پاکستان، گفت: نهاد های ما درحال مستحکم شدن هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان طی سخنرانی به عنوان مهمان خصوصی در جمع دانشجویان افسری بومی و خارجی فارغ التحصیل شده از آکادمی "کاکول" نظامی پاکستان، با بیان اینکه هم اکنون زمان آن است تا با متحد شدن، پاکستان را در مسیر رفاه و توسعه قرار دهیم، گفت: رهبری ملی در هر سطحی هدف جنگ ترکیبی است، هدف جنگ ترکیبی صدمه زدن به فضای امید در پاکستان و تقویت این فرضیه است که در اینجا اتفاق خوبی نمی افتد، اطمینان می دهیم که اینجا همه چیز خوب خواهد بود. سربازی راه دشواری است که دنبال کردن آن آسان نیست، ما برای امنیت قیمت گزافی پرداخت کرده ایم، با قطره های خون خود به مراقبت از این امنیت خواهیم پرداخت. وی افزود: پاکستان برای صلح منطقه ای و بین المللی تلاش های بسیاری انجام داده است، هرچند این سفر دشواری بود، اما هم اکنون مطمئنیم که نهاد های ما درحال مستحکم شدن هستند، نهاد های ما امروز برای خدمت به پاکستان، باهم همکاری می کنند.

 

شایان ذکر است در مراسم پایان دوره، 142 تن از بخش دوره طولانی آکادمی نظامی پاکستان PMA ، 32 تن از بخش فنی، دوره افسری بانوان  و دیگر بخش ها حضور داشتند و بین دانشجویان فارغ التحصیل شده، دانشجویان افسری کشور های فلسطین، قطر، مالدیو و سریلانکا نیز حضور داشتند. همچنین پسر سناتور حافظ حمد الله رهبر ارشد جمعیت علماء اسلام (ف) نیز بین فارغ التحصیلان حضور داشت.

همچنین 15 تن از فارغ التحصیلان از مناطق قبایلی ایالت خیبر پختون خوا و 54 تن از آنها از ایالت بلوچستان بودند.

ارسال نظر

 
1