خبر فوری

 
 
شرکت عمران خان در اولین اجلاس اداره مبارزه با تروریسم ملی(نیکتا)
کد خبر :644068803

20:19 1397/07/03


برچسب ها : اجلاس, اسلام آباد, سازمان مبارزه با تروریسم, عمران خان, نیکتا, وزیر دفاع,

اولین اجلاس عمران خان برای تجدید نظر فعالیت های اداره مبارزه با تروریسم ملی (نیکتا) در اسلام آباد برگزار شد


شرکت عمران خان در اولین اجلاس اداره مبارزه با تروریسم ملی(نیکتا)

 

اولین اجلاس عمران خان برای تجدید نظر فعالیت های اداره مبارزه با تروریسم ملی  (نیکتا) در اسلام آباد برگزار شد

 

اسلام آباد به گزارش راز نیوز به نقل از یکی از سایت های اطلاعاتی پاکستان اے پی پی نخست وزیر پاکستان عمران خان در نخستین اجلاس اداره مبارزه با تروریزم ملی (نیکتا) شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت۔

 

عمران خان اظهار داشت که باید فعالیت های اداره مبارزه با تروریسم ملی بروز بشود و در همین زمینه گفت که برای تغیر اداره مبارزه با تروریسم ملی به یک سازمانی  فعال و نو آورانه  باید به واقعیتها در این زمینه توجه شود۔

 

در این اجلاس برای برسی فعالیت های اداره (نیکتا) یک کمیته تشکیل یافت که فعالیت های نیکتا را برسی کرده و هر هفته گزارشات را به نخست وزیر ارائه خواهد داد۔

 

اولین اجلاس اداره نیکتا زیر صدارت عمران  روز سه شنبه در دفتر اداره مبارزه با تروریزم ملی (نیکتا) در اسلام آباد برگزار شد۔ این اولین اجلاس اداره نیکتا بعد از قیام این سازمان با شورای حکام  میباشد۔دراین اجلاس وزیر دفاع پاکستان، وزیر خزانچی،وزیر قانون و همچنین فرماندران هر چهار ایالت ، همچنین فرماندار گلگت بلتستان و آزاد کشمیر در این اجلاس شریک بودند۔

 

در این اجلاس علاوه بر افراد مذکور وزیر داخله کشور،افسران ارشد پولیس و فرمانده ارشد سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی و دیگر حکام شریک بودند۔

 

در این اجلاس اداره نیکتا در باره مبارزه با تروریزم و مقابله با افراط و تفریط به شرکائے این اجلاس توضیحات داد۔

ارسال نظر

 
1