خبر فوری

 
 
شرط وزیر امور خارجه پاکستان برای پذیرش شرایط IMF
کد خبر :1148760490

17:44 1397/11/21


برچسب ها : IMF, امارات, امارات متحده عربی, پاکستان, دبی, صندوق بین المللی پول,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی گفت : پاکستان درصورتی با صندوق بین المللی پول همکاری خواهد کرد که شرایط آن هیچ عارضه ای برای مردم نداشته باشند.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی طی مصاحبه مطبوعاتی قبل از سفر به امارات گفت : پاکستان درصورتی با صندوق بین المللی پول همکاری خواهد کرد که شرایط آن هیچ عارضه ای برای مردم نداشته باشند.
محمود قریشی خاطر نشان کرد که در امارات طی دیدار و جلسه ای با رئیس صندوق بین المللی پول خواستار شرایطی خواهیم شد که هیچ گونه عارضه ای برای مردم نداشته باشند.

وی از دیدار با مقامات عالی رتبه اماراتی خبر داده و گفته بود که نخست وزیر پاکستان عمران خان، در کنفرانس امارات به طور سخنگوی ویژه سخنرانی و اظهار نظر خواهد کرد. وی با لازم دانستن دولتمردان و حکومتی مثبت به عنوان ضرورت منطقه و پاکستان به حکومتداری گفت : بیشتر مشکلات فعلی ما ناشی از حکومت بد است.

وی در ادامه افزود، نخست وزیر پاکستان در تلاش برای بهبودی عملکرد موسسات است.

گفتنی است هیئت پاکستان به صدارت نخست وزیر عمران خان برای شرکت در اجلاس سران بین المللی هم اکنون در امارات متحده عربی است. این اجلاس به مدت سه روز و به منظور حکومت‌داری بوده که در آن 5 هزار شخصیت ممتاز و برجسته از 140 کشور حضور به عمل آورده اند. در این اجلاس به همراه مقامات کشوری، مقامات عالی رتبه 30 عدد از سازمان های جهانی نیز شرکت دارند.

ارسال نظر

 
1