خبر فوری

 
 
شرط آمریکا برای آزادی زندانی پاکستان " عافیه صدیقی "
کد خبر :980925311

21:05 1397/12/25


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, عافیه صدیقی,

عامر لیاقت حسین طی اشاره به خبرهایی مبنی بر آزادی عافیه صدیقی گفت : آمریکا گفته است، عافیه صدیقی را به شرط ادامه مدت زمان مجازات او در زندان پاکستان، تحویل این کشور خواهد داد.


 

به گزارش راز نیوز، عامر لیاقت حسین رهبر حزب تحریک انصاف و عضو مجلس سنا طی اشاره به خبرهایی مبنی بر آزادی عافیه صدیقی گفت : آمریکا گفته است، عافیه صدیقی را به شرط ادامه مدت زمان مجازات او در زندان پاکستان، تحویل این کشور خواهد داد.

وی طی گفتگو با شبکه خصوصی طی ادعایی از چنین خبر بزرگی، سخن گفت و افزود : آمریکا آمادگی خود برای آزادی عافیه صدیقی را مشروط به ادامه مدت زمان مجازات او در پاکستان اعلام کرده است. نخست وزیر عمران خان در تلاش برای عقب نشینی آمریکا از این موضع است.
براساس منابع دیپلماتیک پاکستان، این کشور فهرستی از زندانیان خود برای آزادی را تحویل آمریکا داده و از طرفی آمریکا نیز برای آزادی برخی از زندانیان درحال تفکر است. نام عافیه صدیقی جزو 10 اسم نخست ذکر شده در فهرست است. مقامات عالی رتبه دیپلماتیک پاکستان نیز خبرهای تسریع تلاش های پاکستان برای آزادی عافیه صدیقی را تایید کرده اند.

 

 

محمود قریشی


لازم به ذکر است که شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی بیانیه ای خطاب به رسانه ها، خواستار سکوت در چنین زمینه حساسی شده است. وی با حساس خواندن موضوع آزادی عافیه صدیقی و تلاش های پاکستان برای آزادی او، از رسانه ها خواستار سکوت در این زمینه حساس شد. قریشی همچنین قانون آمریکا را مانعی در مسیر تلاش ها برای آزادی عافیه صدیقی خواند.

ارسال نظر

 
1