خبر فوری

 
 
شبر زیدی: پاکستان یک کشور اقماری و دنباله رو آمریکا است و خواهد ماند
کد خبر :2036841161

16:25 1400/10/11


برچسب ها : FBR, پاکستان و آمریکا, دولت اقماری, شبر زیدی, هیئت درآمد فدرال پاکستان, هیئت فدرال در آمد,

شبر زیدی رئیس اسبق هیئت درآمد فدرال پاکستان FBR در اظهارات خود با بیان اینکه پاکستان، یک کشور اقماری و دنباله رو آمریکا است و خواهند ماند، اظها داشت: اگر ما به دنبال افزایش صادرات خود از 30 به 60% درصد هستیم بنابراین این صادرات به آمریکا و متحدانش انجام می شود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شبر زیدی رئیس اسبق هیئت درآمد فدرال پاکستان FBR در اظهارات خود در برنامه "رانا مبشر" شبکه خبری "جیو نیوز" با بیان اینکه پاکستان، یک کشور اقماری و دنباله رو آمریکا است و خواهند ماند، اظها داشت: اگر ما به دنبال افزایش صادرات خود از 30 به 60% درصد هستیم بنابراین این صادرات به آمریکا و متحدانش انجام می شود.

شبر زیدی در ادامه سخنان خود افزایش صادرات پاکستان از 30 به 60 درصد را اقدامی ضروری برای بقای پاکستان عنوان کرد و گفت: این امر زمانی امکان پذیر است که بدون بحث در زمینه غرور و عزت نفس، با آمریکا و متحدانش روابط تجاری برقرار کنیم.

وی افزود: با مشتریان در مورد غرور و حفظ منافع شخصی صحبت نمی شود بلکه تنها به آنها کالا باید فروخت. باید مذاکرات بی دلیل را متوقف کنیم زیرا پاکستان آینده ای جز آمریکا ندارد. وی خاطر نشان ساخت که غرور یا عزت نفس دو گونه است یا شخص خود را تغییر می دهد یا خودکشی می کند، خوب ما از دسته تغییر شونده ها نیستیم و درحالی که خودکشی نیز نباید کنیم.

ارسال نظر

 
1