خبر فوری

 
 
شاه محمود قریشی : مسعود اظهر رهبر جیش محمد در پاکستان است
کد خبر :123122822

16:13 1397/12/10


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, جیش محمد, هند,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در بیانیه ای از حضور مسعود اظهر رهبر گروه (تروریستی) جیش محمد در پاکستان خبر داده و ابراز داشت که وضعیت او وخیم است.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان، وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در بیانیه ای از حضور مسعود اظهر رهبر گروه (تروریستی) جیش محمد در پاکستان خبر داده و ابراز داشت که وضعیت او وخیم است. قریشی اذعان داشت که پاکستان حاضر به انجام هر اقدامی که باعث کاهش تنش های میان هند و پاکستان شود نیز است.

گفتنی است محمود قریشی این سخنان را طی مصاحبه خبری با سی ان ان درپی اعلام نخست وزیر پاکستان عمران خان در رابطه با آزادی خلبان پاکستانی ابراز داشت و افزود : عمران خان در نشست پارلمان خبر آزادی خلبان را اعلام داشت. این پیامی است برای هند مبتنی بر کاهش تنش های میان دو کشور.

محمود قریشی در پاسخ به سوالی در رابطه با مسعود اظهر از وضعیت نامساعد وی خبر داد و اظهار داشت که او قادر به خروج از منزل خود نیز نیست. وی در پاسخ به سوالی دیگر گفت : درصورتی که هند شواهد و مدارکی مستند و قابل قبول برای دادگاه های پاکستان دارد به ما نیز ارائه دهد تا بتوانیم مردم و دادگاه را مطمئن سازیم و دراین رابطه اقدامی درپیش گیریم .

محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه خاطر نشان کرد که پس از حمله پلوامه، ما آن را محکوم و در قبال ادعا های هند علیه پاکستان برای انجام همکاری خواستار شواهد و مدارک شدیم.

ارسال نظر

 
1